Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-06-2022 om 11:52
Nichtjes krijgen binnenkort te horen of ze geslaagd zijn. HBO en mbo. Wie heeft er een leuk idee? Niet alleen geld of cadeaubon 😉.
05-06-2022 om 11:58
Voor het behalen van een mijlpaal vind ik iets persoonlijks altijd wel leuk. Iets wat betrekking heeft op de vervolgstudie bijvoorbeeld of een sieraad.Â
05-06-2022 om 12:06
ik weet niet wat het budget is?Â
Iets persoonlijke is altijd mooi bij dit soort gelegenheden.
Gaan ze van de zomer iets speciaals doen nu ze geslaagd zijn? Cadeau wat daar op aansluit?
EEn leuk uitje cadeau doen om het te vieren. Toen ik ooit geslaagd was nam mijn tante me mee naar een high tea, leuke herinneringen aan.
05-06-2022 om 13:21
budget zo'n €30-40 per persoon. En de band is heel goed. En ook onderling is die goed.Â
High tea vind ik ook een leuk idee. Herinneringen maken is altijd mooi.
05-06-2022 om 15:16
Zou persoonlijk ook kiezen voor het meenemen uit eten oid. Of als ze dat leuk vinden iets van een shoot, al Is dat wel iets duurder denk ik.Â
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.