Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cadeau bruidspaar in manilla

Hallo, over een paar weken trouwt mijn buurjongen. Hij woont sinds enige tijd in Manilla en gaat daar ook trouwen. Nu wil ik zijn ouders een cadeau meegeven maar ik heb geen flauw idee wat leuk is. Zijn vrouw komt uit Manilla maar heeft een tijd hier gestudeerd. Ik ken haar niet dus ik heb geen flauw idee waar zij van houdt. Hebben jullie een idee? Ik hoor het graag.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

24-02-2009 om 19:35

Dinos

Ik zou het zijn ouders vragen, die kennen hem en haar beter dan wij

Geld

hoe afgezaagd ook - mijn broer is vorig jaar in manila getrouwd en zij kregen vooral geld.
anders iets typisch hollands?

Mamvantwee

Mamvantwee

26-02-2009 om 09:07

Bont en kleurrijk

Mijn ervaring met Filipino's is dat ze dol zijn op kleurrijke, geluidmakende, bewegende kado's, vooral in een mooie verpakking (er wordt veel energie besteed aan het mooi inpakken van een kado, er zijn daar in de winkels zelfs speciale afdelingen voor die dat voor je doen).

Een typisch Hollands kado doet het vaak ook goed, maar aangezien de echtgenoot zelf Nederlander is, hebben ze misschien al het een en ander. Even navragen dus.

Geld is vast welkom, al was mijn ervaring dat dat geen gewoonte is om te geven: er werd toch wel een kado (mooi ingepakt dus) verwacht...

succes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.