Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

daantje123

daantje123

02-01-2011 om 14:50

Bureaustoel rijdt vanzelf weg..

hoi allemaal,

wie weet een oplossing?
Ik ben verhuisd met mijn kantoor van een kamer met vloerbedekking naar een met laminaat.
Nu rijdt mijn bureaustoel vanzelf weg als ik er op zit, erg lastig, ik moet 'm als het ware de hele tijd tegen houden.
Zijn daar matjes voor te koop of zoiets, maar dan niet te lelijk?

Groetjes, Daan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

02-01-2011 om 15:45

Andere wieltjes

Je hebt harde wieltjes voor vloerbedekking (standaard meestal) en speciale wieltjes voor harde vloeren waaronder laminaat. Die wieltjes zijn zacht. Misschien lukt het je om die wieltjes te scoren.

Scheef

Dat is raar, hier ook laminaat maar bureaustoel blijft gewoon staan.

Mijn eerste reactie is: is de vloer wel recht dan? Zou er eens een waterpas op leggen.

Maar dat helpt je niet met de oplossing van je probleem. Of er speciale matjes voor te koop zijn, geen idee. Maar ik zou er dan een kleed (karpet) onder leggen. Dat hoeft niet zo duur te zijn, Ikea of Kwantum. En zelfs de Lidl heeft regelmatig een acceptabel kleedje in de aanbieding. Staat misschien nog mooi in je kamer ook?

Je hebt ook grote droogloopmatten die daarvoor in aanmerking komen. Voordeel is dat ze strak liggen, onderkant kunststof, het is een wat zwaardere mat.

Wanneer je voor een kleed kiest, moet je wel een wat dikkere (karpet) nemen, anders kun je er niet met je stoel op rollen.

daantje123

daantje123

02-01-2011 om 16:12

Wiletjes

@chippie, bedankt voor de tip! Daar ga ik eens naar kijken, want toen ik deze stoel kocht, heb ik inderdaad gekozen voor wieltjes voor een zachte vloer (helemaal vergeten...)
@Moppeke, de vloer is misschien niet waterpas, maar het kan ook zijn doordat ik met mijn voeten op een verhoger zit en ik daarom mezelf wegduw. Die wieltjes waar chippie het over heeft zouden wel eens een oplossing kunnen zijn. Maar wel bedankt voor je reactie!

Daan

Wist ik veel....

dat je nog verschillende wieltjes onder zo'n stoel kon hebben LOL

Weer wat geleerd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.