Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Budget meubilair tienerkamer

Wij zijn nog niet zo lang geleden verhuisd en ik heb de twee tieners beloofd dat ze nieuwe meubels mogen uitzoeken. Wat ze hebben, is allemaal tweedehands en inmiddels behoorlijk oud en gammel. Ze hebben in ieder geval een bed, een kledingkast en een bureau nodig. En ook nog wat kastruimte voor boeken en hobbymaterialen. Ik wil ze liefst een budget geven waarmee ze zelf wat kunnen gaan zoeken. Hoe kijken jullie daar tegenaan? En welk bedrag is dan reeel? 

Zelf zoeken is prima toch, zien ze de prijzen en kunnen zelf bepalen waar ze meer geld aan uit kunnen geven.Eehh....rond de 500-600 euro?  kijk eens op Ikea  wat t gemiddelde kost en dat is dan t budget? Ligt er ook aan of er een matras bij moet,want dan is het te weinig.Kijk naar 1 en 2 persoonsbedden bv ( weet niet hoe oud tieners zijn)

Leuk idee. Mijn tieners hebben  ook net hun kamer helemaal opnieuw ingericht. De oudste was denk ik 600 euro kwijt, zij heeft wel wat dingen gehouden die ze al had. De jongste was ongeveer 850 euro kwijt. Beide hebben bij de leenbakker een twijfelaar  van 120cm gekocht. Een ideaal maatje voor een niet al te grote kamer maar daar moest dus wel een nieuw matras en beddengoed bij.

Ik denk dat je, als je naar winkels zoals de Ikea, Leenbakker en Kwantum gaan met 750 euro een heel eind kan komen.  Als ze alleen voordelige keuzes maken dan houden misschien geld over.

Sammy70

Sammy70

29-04-2021 om 09:01

Inderdaad, ga online en zoek uit wat jij zou uitzoeken en maak daar het budget van. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.