Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Helen

Helen

03-09-2009 om 11:54

Bubbels in behang... en nu?!

Hallo,

Gisteravond een muur in onze slaapkamer behangen met duplex behang. Heb het ooit jaren terug eens gedaan en op het eerst egzicht leek het resultaat goed. Er kwamen echter al vrij snel bubbels of blazen in het behang.

We zijn nu dik twaalf uur verder en ze zitten er nog... Trekken ze nog weg? Iemadn een idee wat nu te doen? Eraf trekken en opnieuw beginnen...? Of is geduld een schone zaak in deze...??

Ik hoor het graag!
Groeten Helen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Paar dagen wachten

De kans is vrij groot dat de bubbels weer wegtrekken.

Langzaam laten drogen

dat is met deze temperatuur al makkelijker dan een paar weken terug. Maar ook vooral geen tocht door de kamer laten gaan, dan droogt het te snel op. Hopelijk komt het nog goed.

Spuiten

Als ze er morgen of over een paar dagen nog zitten kun je met een injectiespuit er voorzichtig een beetje behangplaksel in spuiten en dan aandrukken.

Tirza G.

Tirza G.

03-09-2009 om 16:35

Hoe snel (pelle)

Maar wat is dan de norm Pelle? Hoe snel is té snel? Een paar druppels water, mag dat 5 seconden, 15 seconden of 35 seconden duren voordat je spreekt van snel intrekken?

Tirza

Helen

Helen

06-09-2009 om 13:04

Dank jullie!

Dank voor de tips!! Ze zijn grotendeels weggetrokken. Hopelijk heb ik eea niet te snel laten drogen. Tip met injectienaald zou ik nog kunnen proberen als ze niet helemaal wegtrekken.

En we hadden de muur voorgelijmd dus ondergrond was in orde..

Nogmaals dank!
Groet Helen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.