Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bruine legging maat 152-158?

Vorig jaar kocht ik voor dochter overal katoenen leggings in alle kleuren van de regenboog. Maar nu kan ik ze alleen nog maar in wit en zwart vinden. Ik heb er eentje besteld bij Otto, maar zien jullie die dingen nog wel eens in gewone winkels? H&M heeft ze niet, de Hema heel beperkt, Zeeman niet, Hans Textiel niet...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Action

Hier hebben ze bij de Action nog een hoop leggings liggen, heb ik voor mijn dochter vorige week nog een paar gekocht.

Pennetje

Pennetje

05-05-2009 om 11:20 Topicstarter

Hebben we niet

We hebben hier geen Action in de buurt, ik zal eens googlen. Is dat iets regionaals?

maan.

maan.

05-05-2009 om 11:47

Geen bruin

Bij Coolcat hadden ze diverse kleuren leggings maar volgens mij zat daar geen bruin bij.

Succes.

C&a?

heb er vorige week 2 gekocht bij c&a ,1 paars 1 zwart,volgens mij heb ik ook een( licht) bruine zien liggen.(driekwartslegging)

Astrid

Astrid

05-05-2009 om 19:55

En een witte legging?

Ik zoek een gewone witte legging (niet maillot achtig) in maat 122-128 en 134-140. Nergens meer te vinden. Hier geen Action helaas.

Sokshop

Bij www.sokshop.nl leggings in alle kleuren van de regenboog. Zijn misschien niet echt goedkoop maar ik heb er geen verstand van met 2 zoons!

Action

Ik geloof niet dat het regionaal is, in brabant heb je de action en hier in het oosten ook. TerStal en Zeeman hebben ze trouwens ook vaak nog wel leggings hier. TerStal hebben ze ook niet overal maar een Zeeman of Wibra wel toch?

Pennetje

Pennetje

06-05-2009 om 14:32 Topicstarter

Wel zeeman

We hebben hier wel een Zeeman en Hans Textiel, geen Wibra of Action. Maar volgens mij een dorp verderop wel een Wibra. En ook een C&A. Daar zal ik van de week nog eens heen rijden.
Witte leggings zie ik wel overal, die heb ik zelf heel voordelig bij H&M gekocht. Bij alle postorderbedrijven kun je die ook goed krijgen.

Wibra

ik heb daarnetleggings in deze maten zien liggen bij de wibra, in het donkerbruin en zwart(en voor maar 2 euro)

An

An

08-05-2009 om 10:31

C&a

Hoi,

Vorige week nog gekocht, ook na een ellenlange zoektocht. Van het merk here and there.
Succes!
An

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.