Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Millenia

Millenia

12-11-2009 om 21:25

Bruiloftsgast

Vlak voor kerst moet ik naar een bruiloft. Ik heb allerlei feestkleding gezien al, maar daar zit veel zwart bij omdat het kerst wordt natuulijk. Wel hele mooie dingen soms. Kanten rok, bijvoorbeeld. Heel feestelijk. Maar ja, zwart naar een bruiloft.....Wat zouden jullie doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja hoor,

Ik vind zwart een prima feestkleur. Neem wel aan dat je iets aandoet wat qua design idd feestelijk is...niet een rechte rok tot over de knie, met een gedekt truitje en een keurig colbertje. Dan zou het idd meer iets zijn voor een stemmigere gelegenheid.

tonny

tonny

12-11-2009 om 22:24

Tuurlijk

zwart kan prima, met wat feestelijke accessoires!

tonny

Marie L

Marie L

13-11-2009 om 09:13

Eigenlijk niet

Tja, volgens de etiquette hoor je geen zwart (dat is voor uitvaarten) en geen wit (alleen de bruid) te dragen op een bruiloft... en dan blijven wel alle andere kleuren over.

Terwijl ik dit aan het tikken ben, realiseer ik me dat ik in geen maanden in een kledingwinkel ben geweest. Ik ben ook niet echt modebewust. Dus tips voor wat je nu waar kunt kopen, heb ik echt niet voor je.

Wat ik zou doen: proberen iets feestelijks te vinden maar niet helemaal zwart. Een jurk in een kleurtje met een zwart jasje of andersom of een zwarte broek/rok met een gekleurde top. Er is vast iets te vinden.

Succes!

'tuurlijk wel!

Er zijn zelfs dames die in prachtige zwarte jurken trouwen en dan zou jij als gast "onfeestelijk" zijn? Jawel hoor, zwart kan en mag, zeker met een mooi sieraad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.