Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Baal baal

Baal baal

08-04-2012 om 21:08

Briljant in ring kwijt...

Ik kom er net achter dat de briljant (redelijk groot) in mijn dierbaars ring is losgeraakt en verdwenen is. Ik heb net gebadderd, als die daar is afgegaan dan zwemt hij ergens in riool. Ik baal zo...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ely

Ely

08-04-2012 om 21:28

Hè shit

Wat balen! Hoop erg dat je m toch nog tegenkomt, stiekem ergens weggerold.

Bij mijn eerstje ring met diamant heb ik hier trouwens nachtmerries over gehad. Was een ring met betekenis en was zo bang dat ik m kwijt zou raken...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Oh bah!

Kan me voorstellen dat je em helemaal hebt zitten. Getsie, dat is ook mijn schrikbeeld. Ik heb die van mezelf net geinspecteerd.
Je krijgt em niet meer terug dus, dat is zeker? Verzekerd voor zoiets?
Ik laat de ringen (heb er 2 met brijantjes) heel af en toe inspecteren door de juwelier.
Sterkte met je verlies....

dc

dc

08-04-2012 om 21:43

Niet balen, redden!

Bel een loodgieter, en laat die onder het bad kijken. Vette kans dat die in de stankafsluiter zit, want hij is vast te zwaar om door te stromen.

Lynna

Lynna

08-04-2012 om 22:56

Heel plein afgezocht

Ooit is mijn schoonmoeder ook een kostbare diamant kwijtgeraakt. Op een groot plein voor een aantal winkels. Ik hoorde dat de volgende dag en ben gaan zoeken. Hele plein afgespeurd en gevonden. Wat waren we blij! Ik hoop dat jij hem ook nog vindt!!

Oorbel

Oorbel

09-04-2012 om 23:08

Actie!

Ga zoeken, vraag inderdaad na bij het zwembad, misschien zit die in het filter.

Een tijdje geleden heb ik eens heftig staan zoenen in de binnenstad voor een kroeg. Een oorbel met parel verloren. Behoorlijk balen toen ik daar thuis achter kwam. De volgende dag ben ik terug gegaan en heb gezocht en gevonden! Hij lag er nog tussen de kinderkopjes. Het kan dus best.

Oorbel.

Sassie

Sassie

14-04-2012 om 20:14

Uhh oorbel….

volgens mij zat Baal Baal gewoon in haar eigen bad thuis te badderen…..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.