Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bianca1969

Bianca1969

16-06-2011 om 14:19

Briljant idee voor de droger gezocht

ik heb een droger. daar ben ik heel blij mee. maar...
de slang kan niet naar het raam en dus hangt 'ie in zo'n bakje van de doe-het-zelfwinkel. dat vindt onze kat ook heel handig. deksel eraf (toch al een gammel ding) en lekker drinken (met pluisjes, bah!).
wie heeft er nu een briljant idee? zonder dat bakje vliegt het stof in het rond natuurlijk. dus ook als mevrouw de kat de deksel eraf haalt. is er iemand die het anders aanpakt? een beter bakje? ooit zag ik iemand die een panty aan de slag had gemaakt om het stof op te vangen. maarja....is dat handig?
ik ben benieuwd!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

16-06-2011 om 14:59

Knutselen

Ik zou een goede afsluitbare plastic bak kopen, bij een winkel zoals xenos ofzo. In de deksel een gat maken waar die slang in past (met een stanleymes) en het zo gebruiken. Deksel kan je er dan af halen om hem te legen. Ik denk dat het het beste gaat bij plastic wat niet al te hard is, zoiets wat je vroeger ook had van tupperware, dat snijdt beter. Je hebt zelfs rondjes die je kan kopen bij de bouwmarkt om e.e.a misschien beter te kunnen laten aansluiten. Heb zelf een keer zoiets gekocht voor mijn mobiele airco (ook met zo'n slang )

Kat

Kat uit de buurt van de droger houden

Merel

Merel

16-06-2011 om 15:21

Paar ideetjes

Zie hier een paar ideetjes (plaatjes) zoals aan de muur hangen bijvoorbeeld:
http://www.kaboodle.com/reviews/indoor-dryer-vent-9
http://www.kaboodle.com/reviews/proflex-indoor-dryer-vent-kit

Jaymza

Jaymza

16-06-2011 om 19:55

een condensdroger kopen.

Jaymza

Gewicht erop?

Gewicht op het dekseltje leggen zodat Poes het er niet meer kan afwippen?

Of anders misschien het deksel vastzetten met een elastiek of een spanband (Perry Sport, kost niet zoveel).

Groeten,

Temet

Bianca1969

Bianca1969

17-06-2011 om 23:32

Bedankt!

Goede tips! Poes opsluiten zal niet kunnen: droger staat op een open zolder zonder deuren ofzo ervoor. Jammer!
Condensdroger is een optie, maarja....deze is nog goed. De opvolger wordt zeker een condensdroger.
Ik had echt nooit aan een elastiek er omheen gedacht. zo simpel en toch briljant. De ideetjes van Merel vond ik ook mooi. Ik ga op onderzoek!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.