Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Borduren en haken over mario bros.

Hoi,

De titel zegt het eigenlijk al: ik ben op zoek naar borduurpatronen (of strijkkraalpatronen) of haakpatronen van de figuurtjes van Mario Bros. Mijn zoon (9) is er helemaal weg van en hij wil nu een etui (kan ik maken en borduren) en een deken (kan ik haken). Andere suggesties zijn ook welkom, zeker nu 5 december voor de deur staat.
Google is niet mijn vriend, ik heb me suf gegoogled en kan niets vinden (behalve borduurpatronen waarvoor ik flink moet betalen) terwijl ik weet dat het er wel moet zijn.
Heeft iemand een idee?

Trouwens, andere Sinterklaasideeën rond Mario Bros. zijn ook van harte welkom!
Alvast bedankt,
klaartje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zoek eens op

hama beads mario

Legio voorbeelden!

fladder

fladder

28-10-2010 om 20:42

Geen idee, maar...

...ik ben ook benieuwd, heb hier een veslaafde aan die originele Nintendogames zoals Super Mario, dus ik zal dit topic volgen!

maan.

maan.

28-10-2010 om 20:46

Of zoek op..

perler beads mario

Prakje

Prakje

29-10-2010 om 09:35

Ja die heb ik!

Ook hier een paar Mario/Pokemon/Sonic fans en een moeder die graag wil haken & breien

Goede haakpatronen staan op: http://wolfdreamer-oth.blogspot.com/. Dit zijn echt hele mooie gratis patronen voor oa. Pokemon en Mario figuren. Heb er al meerdere gemaakt, met groot succes (halve school heeft inmiddels een wens ingediend.. haha)

Je kunt ook kijken op: www.ravelry.com hier moet je een account aanmaken en daarna heb je toegang tot duizenden gratis haak- en breipatronen. Waaronder die voor bekende TV/actie helden.

Beide sites zijn in het engels (de patronen dus ook), maar dit is echt niet moeilijk, even een keer opzoeken wat de afkorting is voor een vaste, losse, stokje etc. en je haakt er zo op los.

suc6!

klaartje

klaartje

29-10-2010 om 20:19 Topicstarter

Geweldig!

Ik word hier helemaal blij van... Of liever gezegd: ik word helemaal blij van de gedachte dat mijn zoon er helemaal blij van wordt.

Bedankt voor jullie tips!
klaartje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.