Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinilind

Sinilind

15-07-2009 om 17:13

Boos: gps gestolen, nieuwe kopen, welke?

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ben zoooooooooooo boos (ook op mezelf). |Ik ben gisteravond vergeten de auto op slot te doen, en vanochtend was de Mio weg! Alle deuren van de kasten waren open, gelukkig was er behalve Mio met zuignap niets weg. Oh mensen als ik mijn handen kan leggen op de schuldige via Marktplaats of zo dan is hij nog niet jarig geweest.
Maar goed, nu net een week voor de vakantie moeten we er een nieuwe kopen, alleen welke... Mijn man wou graag de nieuwe model van tom-tom met de live navigatie systeem maar ik schik een beetje van de prijs. We gaan vaak naar Frankrijk en het buitenland dus dat is een belangrijk gegeven, verder wil ik graag een leesbare scherm, ik vond de mio technisch goed maar de scherm was niet goed.
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Balen

hoi Sini
balen zeg dat ie gestolen is!!

ik heb er net een gekocht. ik ben een keer meegereden met een collega naar duitsland, die had een Garmin. dat vond ik niets: de schermaanduidingen waren erg onduidelijk bij ingewikkelde afslagen (en daar wil ik 'm juist voor) en de gesproken tekst hielp ook niet mee (links aanhouden, dan rechtsaanhouden, neem de 1e afslag rechts...huh??).

ik ben rond gaan kijken en uiteindelijk uitgekomen bij de Tomtom IQRoutes. Een kleine versie, zodat ik 'm op vakantie ook met de hand mee kan nemen als we in een klein stadje lopend op zoek gaan naar de dichtbij zijnde geldautomaat, bezienswaardigheid, supermarkt, restaurantje, ...

voordeel van de Tom tom IQ routes vind ik de duidelijke aanwijzingen bij snelweg afslagen. hij is ook heel eenvoudig te bedienen... en hij was niet zo duur (150 euro in de aanbieding bij de mediamarkt).

Groetjes
Gruffalo

Petr@

Petr@

15-07-2009 om 20:38

Kl*te!

Maar wees blij dat jullie de auto nog hebben ))
Het is nooit leuk, maar wel balen dat het net voor de vakantie gebeurt.
Wij hadden ook een TomTom (maar die is samen met de auto gestolen) en waren daar zeer tevreden over!
(Wij gaan over vier weken op vakantie, maar ik ben bang dat wij het weer ouderwets met printjes van de ANWB moeten doen (we kunnen gelukkig wel een auto lenen!))
gr.
Petr@

Die dure

doe die dure maar want

- als hij het niet goed doet kan jij zeggen "dan hadden we net zo goed die goedkope kunnen kopen"
- als je de goedkope koopt en die het niet doet dan zegt hij "zie je wel we hadden die dure moeten doen".

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.