Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2009 om 01:56

Bonprix

Wie heeft er ervaring met Bonprix? Ik zou graag willen weten of de kleren klein, normaal, of groot vallen.
Als ik een broek van M&S in maat 48 aan kan, kan ik dan ook een broek in maat 48 aan van Bonprix? Hetzelfde voor shirts/truien.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wisselend

ik heb een periode kleding besteld bij bon prix.
wat de maat betreft heb ik wisselende ervaringen.de ene keer pas ik in M de volgende keer moest ik xl hebben.
ik bestelde dus vaak een artikel in 2 maten en stuurde de rest terug.
ik vind het leuke en betaalbare kleding,echter de admin van bonprix is een zootje,ik heb hier zelfs een deurwaarder op de stoep gehad ,terwijl ik alles gewoon betaald had.gelukkig is het allemaal goed afgelopen,ik had namelijk alle betalingsbewijzen,maar ik vond het bijzonder vervelend.

Puck2

Puck2

08-09-2009 om 08:45

Mijn ervaring

Is dat de maten van bonprix wel redelijk goed overeen komen met de maten uit hun tabel. Ik bestel er alleen niet meer omdat het zoals Sus-anne al zei administratief een puinhoop is. Heel veel achteraan moeten bellen om het in orde te krijgen.

Holiday

Holiday

08-09-2009 om 09:30

Ik heb een keer of 4 besteld en geen problemen met de administratie gelukkig. De maten kwamen ook overeen met mijn verwachtingen. Ik heb nu inmiddels twee bonnen gemaild gekregen waarmee ik de verzendkosten gratis krijg dus dat is ook wel lekker.

Ja ik ben wel tevreden. Kwaliteit/prijsverhouding is oke. Een lekkere joggingbroek voor mezelf, een paar t-shirts voor de kinderen, waren allemaal goed. Voor wat betere kleding (zoals voor werk) koop ik er niet. Maar de nieuwe collectie heb ik nog niet bekeken, dat ga ik zeker nog doen.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

08-09-2009 om 13:43

Ik vind de kleren kwalitatief niet geweldig (goedkope stoffen, niet mooi afgewerkt), beha's passen slecht, maar de maten klopppen verder wel.

Ik hoor veel verhalen over slechte administratie, onterechte aanmaningen, geschillen over wel of niet teruggestuurde zaken, maar dat is mijzelf tot nu toe niet overkomen. Ik koop er alleen niet veel meer.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-09-2009 om 00:14

Dus als ik niet zeker ben

en misschien moet ruilen dan kan dat gedoe opleveren begrijp ik. Mmmm, ik heb een broek van 20 euro gezien. Laat ik maar eens voorzichtig met 1 broek beginnen

Betalen bij bonprix

wat ik altijd doe (en deed) is achteraf betalen en dan alleen wat ik had gehouden. Dus niet vooraf alles betalen en lijdzaam wachten of (en wanneer) het teruggestort werd, alleen betalen wat ik hou (en de verzendkosten, natuurlijk)

Nooit gedoe mee gehad.

Nadeel van bonprix vind ik vooral de lange levertijd (verwend als ik ben met bijv. wehkamp) en soms slechte kwaliteit van katoenen shirtjes (maar ja, als het zo goedkoop is, dan kan het ook niet allemaal kwaliteit zijn)

Puck2

Puck2

09-09-2009 om 12:02

Mien

Dat achteraf betalen kan alleen met kleine bedragen. Wanneer je online boven de 150 euro (??) bestelt dan kun je alleen met creditkaart betalen. En als je een paar artikelen in 2 verschillende maten koopt dan ben je daar zo aan.

Das waar

is idd waar, Puck..

Bonprix terreur

de aanmaningen en incassoopdrachten vlogen me nog net niet om de oren...maar wat een ellende met dat bedrijf!
gelukkig had ik alles netjes en keurig op tijd betaald,ook de bonnetjes van de retouren,kon ik allemaal netjes overleggen..maar dan nog vonden ze het (na een excuus brief van hun kant) het nodig om een incasso buro op mn dak te sturen.
ik koop er dus ook nooit meer iets.!

BonBon

BonBon

11-09-2009 om 19:33

Nou ja zeg

Mijn dochter van negen heeft een babydoll bestel bij Bon Prix. Twee dagen geleden kregen we een brief waarin stond dat hij voorlopig niet leverbaar is. En vandaag lag hij in de bus! Vreemd.
Het is trouwens de kleinste damesmaat (32-34), maar het broekje is zo te zien voor mij (38) zelfs te groot. Dat wordt terugsturen dus. Oh jee...

Puck2

Puck2

12-09-2009 om 13:28

Ach bonbon

Misschien ben jij de uitzondering die de regel bevestigt? En het zal vast ook wel vaak goed gaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.