Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sera

Sera

22-10-2009 om 20:02

Bol.com wii bestellen

Zaterdag is mijn peetzoon jarig. Zij liefste wens is een Nintendo Wii en die wil ik hem geven. Hij woont echter aan de andere kant van het land en dit weekend kan ik er echt niet heen gaan. Het duurt nog minstens twee weken voordat ik tijd heb om die kant op te gaan.
Nu zag ik bij bol.com dat als je bij hun een nintendo wii bestelt op werkdagen voor 21:30 deze de volgende dag wordt thuis bezorgd.
Het lijkt me heel leuk voor mijn petekind als zaterdag op zijn verjaardag de postbode echt een pakketje komt bezorgen en het een Wii blijkt te zijn. Hij is dan ook echt jarig dus dan komt het cadeautje ook echt op zijn verjaardag aan.
Maar ik wilde weten of hier mensen zijn die ervaring hebben met bol.com en of het klopt dat je de bestellingen inderdaad de volgende dag al in huis hebt?
Want als het niet zo is kies ik misschien voor een andere oplossing.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

22-10-2009 om 20:11

Alleen ervaring met boeken

maar die zijn er echt op de afgesproken dag.

Idem

veel goede ervaring met boeken. Een keer met een USB-stick, ook die was er de volgende dag.

Je zou er eventueel nog even over kunnen bellen?

Enne... je peetzoon boft met zo'n aardige tante!
Wii is overigens geweldig leuk, wij hebben er (nu al anderhalf jaar) erg veel plezier van.

Succes!
Mare

Janine

Janine

22-10-2009 om 21:08

Gaat goed

Hoi, wij hadden de Wii voor de verjaardag van onze dochter besteld op zondag en dinsdag werd hij bezorgd. Top dus!
Groetjes, Janine

Vera*

Vera*

22-10-2009 om 21:34

Sinterklaas

Wij hebben er eentje van sinterklaas gekregen en die was de dag ervoor verpakt. Je kunt het ook als kadootje in laten pakken, erg leuk.
En als je een wii voor je peetzoon wil kopen is het misschien leuk om er een extra spel bij te kopen.
Bol.com verstuurt via tntpost en mijn ervaring is dat pakjes er normaliter gewoon de dag erop bezorgd worden.

Chantelle

Chantelle

22-10-2009 om 21:39

Ja, wij hebben de Wii vorig jaar via bol.com besteld. Ging prima. Pakjes van bol.com worden inderdaad netjes en tijdig bezorgd.

Sera

Sera

22-10-2009 om 22:20

Oh fijn

Dan waag ik gewoon de gok en bestel morgen een wii. Ik licht mijn vriendin (de moeder van mijn peetzoon) wel even in dat ze een pakje kan verwachten zodat ze thuis is als de postbode komt. Mocht het niet komen zaterdag dan maar volgende week. Dat is wel minder leuk want dan is hij niet meer jarig en moet ie naar school en heeft hij dus wat minder tijd om te spelen. Bovendien werkt zijn moeder dus dan moeten ze weer naar het postkantoor om het af te halen en dat is weer zo'n gehaast na werk. Dus ik hoop dat het gewoon zaterdag komt.

Een spel er bij bestellen is wel een goed idee. Wii sports zit er standaard bij maar een extra spel is wel leuk natuurlijk. Moet ik wel een uitzoeken waarbij de levertijd ook een dag is. Ik wilde er ook een extra controller bij bestellen. Hij heeft namelijk ook een zusje en die zal ook wel mee willen spelen. Of hij kan leuk met vriendjes spelen.

Ik zit trouwens net op de website te kijken en ze hebben ook een leuke deal: wii + wii play voor 229 euro. Bij wii play zit al een extra controller. Dus dan heeft hij al twee spellen + twee controllers. Ik denk dat zoiets wel een leuk start pakket is.

Met Kerst kan ik ze dan nog een spelletje geven bijvoorbeeld.

Ik denk wel dat hij het heel geweldig gaat vinden. Van het zomer waren ze bij ons en toen heeft hij ook heel veel met de wii gespeeld. Volgens zijn moeder praat hij nu constant over de wii.

Lynna

Lynna

23-10-2009 om 07:04

Daar kun je niet van op aan!

Ik heb vorige week een ipod touch besteld, woensdagavond om 9 uur. Als je voor half 10 bestelde zou hij er de volgende dag zijn. Donderdagochtend om 5 uur was er een mailtje dat de bestelling verzonden was, vrijdag keek ik via tracktrace op de site, zag ik dat de bestelling een dag verlaat was. Zaterdag kreeg ik hem.

Bij boeken gaat het inderdaad altijd goed, bij electronica blijkbaar niet altijd.

Ja hoor!

Ik heb hem ook besteld bia bol.com samen met de wii resort (en motion plus) voor 230 keurig de volgend edag in huis!

Jakiro

Jakiro

23-10-2009 om 10:58

Rekening houden met

Hou er wel rekening mee dat TNT vaak niet op zaterdag bezorgd (en hier ook niet op maandag). Dus als je nu nog moet bestellen, dan is het er waarschijnlijk dinsdag.
Jakiro

Ligt ook aan de bezorger

hier worden pakjes vaak alleen op di woe en do bezorgd. Bol.com is altijd wel erg snel, dat wel!

bolletje

bolletje

23-10-2009 om 11:31

Goede ervaringen

Ik heb persoonlijk zeer goede ervaringen met het op tijd bezorgen van Bol..maar toch..in jouw geval weet ik niet of ik daarop zou gokken,het zou toch vreselijk balen zijn als juist dán niet op tijd wordt bezorgd..

Wij hebben nintendo ds-en en een fotocamera bij Bol weg en die waren er idd wel op de volgende dag..

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

23-10-2009 om 22:18

Goede ervaring met

Chear.nl
Wat op de site staat hebben ze in huis en wordt razendsnel bezorgd. Ik heb al verschillende keren bij hun besteld. Eventuele klachten worden goed afgehandeld.

Sera

Sera

23-10-2009 om 23:13

Besteld!

Ik heb vanochtend even gebeld met mijn vriendin en haar verteld dat ik een wii wilde geven aan mijn peetzoon voor zijn verjaardag. Ik zei dat ik hem kon bestellen via internet en dat hij dan als het goed was morgen bezorgd zal worden maar dat er een risico is dat het pas volgende week zal zijn. Ik heb aangegeven dat ik ook geld kon overmaken zodat ze het zelf kon kopen en dan had hij het zeker morgen. Nu had ze helemaal geen tijd meer om te winkelen dus ze had liever dat ik het bestelde. Ze gaat haar zoontje niks zeggen dus als de wii er morgen niet is dan is hij ook niet teleurgesteld. Hij denkt dat ik het cadeautje mee zal nemen als ik langskom over twee weken (wat ik normaal ook doe met zijn verjaardag) dus hij zal het niet raar vinden als het er morgen niet is. Als het er wel is dan is het gewoon een super verrassing. En anders halen ze het woensdag of zo wel van het postkantoor.

Ik heb de wii besteld met wii play dus nu hebben ze al twee spelletjes en twee controllers. Met Kerst wil ik hem dan nog een of twee spelletjes geven en misschien ook een spelletje voor zijn kleine zusje. Tenzij zij liever wat anders heeft voor kerst natuurlijk. Ik weet niet hoe leuk zijn de wii zal vinden.

Ik hoop dat de wii er morgen is natuurlijk maar anders is het ook geen ramp. Ik zou het wel heel jammer vinden maar gelukkig verwacht hij niks morgen.

Sera

Sera

25-10-2009 om 20:22

Gelukt!

Ik heb de wii vrijdag ochtend besteld en hij was er inderdaad zaterdag. Ik was er natuurlijk niet bij maar volgens mijn vriendin was haar zoontje helemaal blij ermee. Ik belde 's middags om te feliciteren en hij kon alleen maar over de wii praten!
Mijn vriendin belde zonet nog en ze vertelde dat hij al de hele dag zit te spelen. Echt een goede greep dus als cadeau.

Pelle, ik had inderdaad een mail gekregen van bol.com maar die zag ik pas gisteravond want daar had ik helemaal niet bij stil gestaan. Goede service in elk geval.

Over twee weken ga ik een dagje die kant op dus dan kan ik zien of hij de wii nog steeds leuk vind!

Marjoleine64

Marjoleine64

25-10-2009 om 22:38

Besteld bij wehkamp

en binnen 2 dagen in huis (4 weken geleden). Boeken gaan bij Bol wel altijd goed en snel, maar over Wii heb ik minder positieve geluiden gehoord, geen eigen ervaring want Wehkamp was goedkoper voor wat wij zochten.
Marjoleine

100%mama

100%mama

28-10-2009 om 14:36

Nee

hier maandag ver voor tijd een boek besteld, op bevestiging staat dat deze de volgende werkdag wordt afgeleverd en deze kwam pas net binnen......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.