Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jeanne

Jeanne

03-01-2011 om 15:14

Boek met naam

Bij mijn zoektocht naar een leuk kadootje voor mijn bijna jarige dochter kom ik allerlei leuke gepersonaliseerde boekjes tegen. Dat lijkt mij wel een leuk kado, maar welke kies ik en wat is de kwaliteit van die boekjes, vallen ze na één keer lezen al uit elkaar of valt dat wel mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Leeftijd?

Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bijna jarige dochter wordt, dus misschien heb je hier niet aan, maar mijn dochter kreeg voor haar eerste verjaardag dit boek:

http://www.kadowereld.nl/altijd-uniek/kinderboeken/product-0afe6f73-7217-4713-b705-de691eb272a7/nijntje-boek--een-feest-voor--------gepersonaliseerd---softcover-uitgave-

Er wordt regelmatig uit gelezen en het is nog niet uit elkaar gevallen.

Jeanne

Voor onze dochter heb ik op www.yoursurprise.nl een grappig boek besteld: *naam kind* en de wondermicrofoon.
Over een meisje dat popster wilt worden. Het leuke vond ik dat er naast de naam ook de plaatsnaam en favoriete artiest van het kind in komen te staan. En, als je dat wilt, een persoonlijke boodschap.
Maar het allerleukste vond ik (en dochter ook!) dat zowel op de kaft als op elke bladzijde binnenin een foto (wel steeds dezelfde) van het kind staat.
De kwaliteit is prima, en de service ook. De foto die ik had verstuurd bleek onduidelijk te worden bij het maken van het boek, en daar stuurden ze meteen een mail over. Vond ik erg netjes.
Ik heb trouwens wel meer van deze site besteld (dekbed met naam en koksmuts en schort met naam) en telkens prima kwaliteit en snelle levering.
Ze hebben trouwens de keuze uit meer boeken.

Jeanne

Jeanne

04-01-2011 om 14:28

Ze wordt

Ze wordt 1 jaar, het boekje wat Savon bedoelt ziet er leuk uit, ik zag ook nog een leuke van Woezel en Pip. Ik denk dat ik één van de twee bestel. Bedankt voor de tips.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.