Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

(Janneke)

(Janneke)

14-06-2009 om 14:19

Bluetooth (spiegel) carkit

Ik ben op zoek naar een bleutooth carkit.

Nu zit ik er verschillende, je hebt van die oortjes...die vind niet echt handig, staat ook zo raar) Dus die wil ik eigenlijk niet.

Nu zag ik een bleutooth spiegel carkit....heeft iemand die? Ben je daarover tevreden? Is het niet erg jatgevoelig? Zit er verschil in merken/uitvoeringen?

Of zijn er nog andere opties voor carkits?

Ben heel benieuwd naar jullie reacties/voorstellen!

Groetjes Janneke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jaymza

Jaymza

14-06-2009 om 17:50

Ik heb:

Ik heb iets dat parrot heet. Een klein schermpje met 2 knoppen op mijn dashboard. Microfoon weggewerkt achter de spiegel. Geluid komt over de luidsprekers en de radio gaat automatisch uit als je gebeld wordt. Stelen doen ze het niet, het aanleggen kost meer als de apparatuur zelf.

jaymza

Jakiro

Jakiro

14-06-2009 om 22:14

De spiegel

Ik heb de spiegel en ik vind hem fantastisch !!!
Ik heb wel een stekker erbij gekocht, zodat ik hem gewoon binnen kan opladen en hij dus niet op mijn spegel zit met een draadje eraan.
Er is trouwens niemand die ziet dat er een extra spiegel opzit.
Hij maakt heel snel contact met mijn telefoon en ook van een redelijk afstand. Dat is een nadeel, ben ik in huis en ben ik vergeten de spiegel uit te doen, dan hoor ik mijn telefoon dus niet, omdat die ind e auto overgaat.
Als je de kans hebt; doen !
jakiro

(Janneke)

(Janneke)

15-06-2009 om 15:56

Jakiro!

Mag ik vragen welk merk dat je hebt? En waar heb je hem gehaald, of waar kun je hem kopen?
Want ik ben blij dat je enthousiast bent.

Hoe doe je dat trouwens met je bleutooth? Heb je die altijd aanstaan, of activeer je die elke keer als je de auto in gaat?

Ik weet ook niet of het nadelig is om hem altijd aan te laten staan?

Groetjes Janneke

Jakiro

Jakiro

15-06-2009 om 21:16

Seecode

De spiegel die ik heb is van Seecode.
deze dus:
http://www.bluetoothspiegel.nl/producten_vossor_plus.html

Ik heb hem vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen, dus ik weet niet waar hij gekocht is.
De bluetooth van mijn telefoon heb ik altijd aan staan en van de spiegel zet ik aan als ik in de auto stap, binnen 4 seconden heeft hij verbinding.
Jakiro

Jaymza

Jaymza

15-06-2009 om 21:24

Opladen

Zeker als je regelmatig rijdt is het een gedoe steeds je bluetooth aan en uit te zetten. Ik laat hem dus ook altijd aan. Nadeel is dat de batterijen van je telefoon sneller leeglopen. Mijn systeem gaat vanzelf aan wanneer ik de auto start.

Jaymza

(Janneke)

(Janneke)

16-06-2009 om 09:20

Nog een vraagje

Is het handig als je die spiegel er elke keer af moet halen? Mijn auto staat namelijk altijd wat achteraf in een stad geparkeerd, ik werk in het centrum en parkeer net buiten het betaaldparkerengebied. Ben dus nogal bang voor inbraak. Of zeggen jullie....dat is onzin, je ziet niet dat dat ding erop zit. Of is het onhandig om hem elke keer erop of eraf te halen?

Kijk dieven zien dat ding natuurlijk wel zitten, die dingen worden steeds populairder en gewilliger, lijkt me. Of sla ik nu helemaal door)

Dus het heeft ook geen nadelen verder als je bluetooth de hele dag aanstaat? Oke...ik ben bijna over...
Nog even jullie reactie afwachten.

Gr.Janneke

Jakiro

Jakiro

16-06-2009 om 09:27

Niemand die het ziet

Ik heb hem nu een jaar, laat hem altijd zitten en er niemand die ziet dat er iets extra's op de spiegel zit.
Wel zet ik de bluetooth van de spiegel zoveel mogelijk uit. Scheelt opladen natuurlijk. (van de telefoon staat dus altijd aan)
Jakiro

(Janneke)

(Janneke)

16-06-2009 om 09:40

Oke

Ik ben om............dank je wel.

Nu manlief nog even inlichten)

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Janneke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.