Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

25-06-2009 om 07:26

Blueband magneten

We sparen de blue band magneten en ik vind wel dat dit alle statistische kansen tart.
We hebben er 11 en tot nu toe steeds 3 dezelfde. Is dit inderdaad domme pech en wat is de kans daarop

Ik dacht al aan een slimme actie met in de eerste weken vooral de uitgifte van plaatje 1, de weken erna plaatje 2, dan plaatje 3 etc zodat je blijft kopen LOL

Of de ene zoot in het ene deel van het land en de andere zoot in het andere deel?

Heeft iemand 5 verschillende gekregen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

3 en 3 verschillende

wat veel! 11! Eten jullie zoveel brood of hebben jullie medespaarders? Hier is trouwens 'toeval', wij eten altijd blue-band op het brood, of er nu magneten bij zitten of niet. (ach, 't is een leuk aardigheidje..)
3 lijkt me te weinig om een voorbeeld te zijn, maar het zijn in ieder geval 3 verschillende.
groeten albana

maan.

maan.

25-06-2009 om 08:51

De rode..

Wij hebben hier het idee dat de rode magneet er veel vaker in voorkomt dan de rest..

Hier tot nu toe ik schat 12 magneten gespaard, wel de serie compleet uiteindelijk.

Van sommige hebben we er echt maar één gezien maar die rode hebben we volgens de kinderen al wel vijf keer nu gehad..

Compleet!

maar wel met wat "gluren bij de buren" haha
De magneetjes hingen ook aan de vloeibare bakboter en daar kon je precies in spieken om te zien welke kleur het was. Dus na (aardig) wat flessen te hebben begluurd heb ik de verzameling compleet haha Wel benieuwd wat ze in onze buurtsuper hebben gedacht

Ik heb er 4

en 3 verschillende, zonder te gluren
dus zal wel toeval zijn hoe ze ze verdelen, ik heb jumpy 2x en super en kwiek.

Nasha 1st

Nasha 1st

25-06-2009 om 23:42

Er af gejat....

van de week weer een botervloot waar hij van af was gejat....grrrrr

ilsepilse

ilsepilse

26-06-2009 om 08:02

Kwiek en bumper

ik heb nog een kwiek en bumper voor de liefhebber doe er verder niks mee !
ilse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.