Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Blue magic ball waar te koop?

Hoi!
Deze bal schijnt geweldig goed te werken tegen zweetluchtjes in kleding. Door zilver-ionen worden de bacteriën en daarmee de gepaard gaande luchtjes uitgeschakeld.
Nu heb ik al een tijd zitten zoeken op internet maar kan nergens info vinden waar deze te koop is. Ook online lijkt de bal niet verkrijgbaar.
Wie o wie weet raad?
groetjes Febe

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wel online verkrijgbaar

Zie http://www.shopwiki.nl/_Blue-Magic-Ball?o=523776630&s=766680

Je kunt ze via diverse webwinkels bestellen.

Groetjes, Moppeke

Petra.v.S.

Petra.v.S.

09-07-2011 om 18:43

Die zijn echt heel goed!

Ik heb er vorig jaar een gekocht via een webshop, maar ik kan helaas de naam van die webshop niet meer vinden. Maar het is echt supergoed! Nooit meer last gehad van zweetluchtjes na het wassen en ik was alles op 30 graden.

Als ik de webshop nog vind zal ik het nog wel even posten hier.

Nog even een vraagje:

Doe je dan verder wel gewoon wasmiddel in de machine?
En beschadigd die bal je wasgoed niet?

Petra.v.S.

Petra.v.S.

10-07-2011 om 22:23

Verder gewoon

zoals je altijd doet, dus met wasmiddel erin. En de bal gewoon in de wastrommel tussen de was. De was beschadigt er niet van. Ik gebruik hem nu al een jaar, en ik ben er heel blij mee. Nooit meer last van zweetlucht in kleding terwijl ik toch op lage temperaturen was. Ik doe er ook veel langer mee dan de 80 wasbeurten die er op stonden. Ik ben nu aan mijn tweede bezig (had er meteen twee besteld).

Petra.v.S.

Petra.v.S.

10-07-2011 om 22:26

Aanvulling

Ik heb de webshop wel weer teruggevonden maar daar verkopen ze hem niet meer. Ze kosten toen 19,90 en je betaalde daar vanaf 35,00 geen verzendkosten, vandaar dat ik er meteen twee had gekocht. Je kunt ze nu online haast niet meer vinden, overal zijn ze uitverkocht. Maar dat komt vast wel weer. Gewoon goed in de gaten houden. Ga ik ook doen want als deze op is wil ik wel weer nieuwe.

Febe74

Febe74

11-07-2011 om 17:00 Topicstarter

1 website gevonden

Een hele gekke, is nl. een paardenwebwinkel:
www.welsland.nl onder "Kado artikelen" ???
Hij kost daar trouwens Eur 29,95! En dan zullen ze ook nog wel verzendkosten berekenen. Tssss. Maar goed, ik zou de bal alleen gebruiken bij het wassen van shirtjes dus dan gok ik dat ik er best lang mee doe.
Ik ga 'm bestellen in ieder geval. Ben helemaal klaar met die zweetluchtjes in mijn goeie kleding!

Groetjes Febe

Febe

Via die hier geplaatste link kom je, welke optie je ook kiest, telkens bij diezelfde paardenwinkel uit! Maar je kan ook "blue magic ball" in Google gooien en dan kom je verder. Heb het nog niet helemaal uitgezocht, maar ga dat wel doen want het zou met name voor mijn partner een grote vooruitgang betekenen (nu gooi ik periodiek de synthetische shirtjes met luchtje in het hete sodawater, dat helpt iets, maar niet heel lang).

Groeten,

Temet

ilsepilse

ilsepilse

15-07-2011 om 11:58

Chinees

kzag ergens iets bij die goedkope chinese winkels die nu overal opduiken even binnenspringen vanmiddag !

ilsepilse

ilsepilse

22-07-2011 om 19:10

Helaas

was een bal voor id droger

klaver

klaver

23-07-2011 om 06:37

Waschbaer

www, waschbaer.nl heeft ze altijd op voorraad. Die van 16,95 zijn goed voor 80 wasbeurten; die van 29,95 gaan langer mee.
http://www.waschbaer.nl/Bluemagicball-trade-voor-80-wascycli--43n6a292612.html?query=*&material=&farbe=&marke=&preis=&groesse=&sort=&pageSize=12

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.