Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Puck

Puck

17-09-2010 om 14:12

Blonde vraag over plakbandhouder aldi

Ik heb gisteren bij de Aldi een verpakking met 9 rollen plakband + dispenser gekocht. Nu ben ik blond dus kan iemand mij uitleggen hoe ik in die disenser een rol zou kunnen verwisselen. Het kan toch niet de bedoeling zijn om dat ding in 2 delen uit elkaar te trekken toch? (Dat stelde Puckman voor). Weet iemand hoe het wel moet of is het een weggooiding en zijn de andere 8 rollen er niet bruikbaar in?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Uit elkaar trekken

Er zijn inderdaad plakbandhouders die je in twee delen uit elkaar moet trekken. Ik heb er zoeentje van de Hema.
Het andere systeem is gewoonlijk dat je het asje waar de rol omheen zit naar boven wipt, dan haal je dat zo los.

Groeten,

Temet

Puck

Puck

17-09-2010 om 14:24

Temet

Zo'n ding waarbij je het rolletje eruit wipt is het niet.
Enige optie is dat hij in 2-en zou moeten, maar wat gebeurt er dan met het kartelmesje? Blijft dat dan aan 1 helft zitten? En verder zit hij zo vast dat ik denk dat ik m voorgoed sloop als ik m uit elkaar trek. Vandaar mijn vraag, misschien zie ik wat over het hoofd?

Vic

Vic

17-09-2010 om 14:34

Rotdingen

Ja hoor, die moet je gewoon in twee helften uit elkaar trekken. Het kartelrandje blijft dan aan een van de helften zitten. Met een beetje mazzel krijg je hem daarna weer in elkaar zonder dat je gewond raakt aan dat randje.

Puck

Puck

17-09-2010 om 15:34

't ging om het plakband

Het ging mij ook alleen om de rolletjes plakband eigenlijk, dit zat er als bonus bij en Puckoudste heeft nog geen plakbandhoudertje op zijn brugmugkamer en deze had ik dan maar voor hem bedacht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.