Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bleekmiddel in mijn spijkerbroek grrrr....

Ja hoor...even snel, dacht ik. Even de wc schoonmaken...en daar gebeurde het...in mijn lievelingsjeans!!! Twee grote druppels precies voorop het bovenbeen.
Iemand een creatievere oplossing dan weggooien of helemaal bleken (want dat wordt toch niet mooi???)

Thanx!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen Wouters

Ellen Wouters

18-12-2009 om 23:50

Niet egaal

Dat krijg je nooit meer egaal. De enige mogelijkheid is om er een kunstwerk van te maken, door meer strepen en vlekken te maken, en daarna nog te (knoop-)verven. Je moet er wel een type voor zijn, maar ik heb ooit nog veel complimenten met zo'n broek geïncasseerd.

Guinevere

Guinevere

19-12-2009 om 11:28

Jawel

Volgens mij is dat wel op te knappen met een viltstift in dezelfde kleur als de broek. Of met een balpen.
Ben benieuwd of het lukt.

Rafelkap

Rafelkap

19-12-2009 om 17:16

Ow Bianca, ik ben daar ook zo slecht in. Ik probeer die vlek bij mij maar gewoon te negeren

Versieren

Ik ben ook niet zo handig met bleekwater en heb mijn verpestte broek versierd met gehaakte appliques. Ik heb ze op de vlekken gedaan (net als jij op het bovenbeen) en ze her en der wat verspreid over de pijpen, in verschillende kleuren blauw. Het lijkt nu net aslof ik hem zo gekocht heb.

Ik krijg altijd erg veel complimentjes over mijn hippie-broek.

Muusje

Bianca1969

Bianca1969

20-12-2009 om 23:26 Topicstarter

Bedankt dames

Ik vreesde al dat oververven geen succes zou zijn....
Die applicaties vind ik wel wat (ben inderdaad geen type voor knopen en verder bleken).
Ik zal mijn arme oude moeder maar eens aan de slag zetten. Zij haken, ik opnaaien (jaaaaa schaam! ik kan gewoon niet haken. nooit iemand gekend die het links voor kon doen!)
Nogmaals bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.