Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Naantje

Naantje

04-10-2010 om 10:13

Black tie jurk

Ik heb voor morgenavond (!) een chique jurk nodig. Het liefst ga ik naar een winkel in Amsterdam. Als ik google vliegen de ordinaire, brandgevaarlijke jurken me om de oren. Waar kan ik wel een mooie, nette jurk kopen? Ik ben bereid mijn portemonnee er voor om te keren. In de trein naar een andere stad stappen, heb ik er ook voor over.
Ja, ik ben wanhopig. Help!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Utrecht

ik ben niet bekend in amsterdam, maar heb mijn trouwjurk bij Covers in Utrecht-centrum gekocht. Daar hebben ze ook prachtige black-tie jurken. Ze hebben een site waar je al veel jurken kunt bekijken onder het kopje 'avondkleding en bruidsmoeders'. als je dan naar beneden scrolt kun je veel mooie, lange jurken zien.

Naantje

O, ik vrees dat je net te vroeg bent voor het seizoen. Tegen december hangen de winkels weer vol met feestkleding.Maar nu even snel een mooie jurk op de kop tikken? Moeilijk hoor. Een sjieke modezaak heeft het hele jaar door zoiets in het assortiment. Bonneterie?
Of anders zoals al eerder aangehaald, naar een bruidsmode-zaak. Trouwens bij onze plaatselijke naai-studio van de Turk hangen ook vele mooie feestjurken.

Dorry

klaver

klaver

04-10-2010 om 11:59

Groot gelderlandplein

Ik zou inderdaad bij de Bonenterie gaan kijken (hoewel die steeds hipper worden) en op het Groot Gelderlandplein. Lekker makkelijk parkeren en snel langs de winkels daar.
In de Leidsestraat: Metz en Raak. Vergeet de PC Hooft en ga eens kijken in de Cornelis Schuijtstraat.
Moet het een jurk zijn? Of kun je ook kiezen voor een feestelijke top met chique rok. Persoonlijk ga ik eigenlijk nooit meer in het lang. Rok tot op de knie; ragdunne panties (Woolford) en hoge hakken!

Yta Chalne

Yta Chalne

04-10-2010 om 12:37

Peek

P&C heeft altijd een prima collectie voor alle gelegenheden. Die zitten op de Dam. Ben je ook nog wel onder de 200 euro klaar.

Naantje

Naantje

04-10-2010 om 19:45

Dank!

Dank voor al jullie tips. Dat moet lukken morgen. (Het moet! moet! moet!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.