Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

girls only mom

girls only mom

16-08-2010 om 14:36

Bikini gezocht

Tienerdochter past echt niet meer in haar bikini, tenminste, het bovenstukje.
Waar vinden we leuke bikini's voor jonge meiden met cupmaat C/D en kledingmaat 32/34?
Iemand een tip voor een leuk merk?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

16-08-2010 om 19:42

Het is een gok

maar een maand geleden had het Kruidvat bikini's. Er lagen in onze vestiging vooral kleine breedtematen. Mijn dochter heeft ook maat 32 maar heeft een kleinere cupmaat (A) dan jouw dochter. We hebben een paar bikini's gekocht en de meesten konden gelijk terug omdat de cup veel te groot was. Misschien zouden ze jouw dochter passen? Maar eerlijk gezegd kan ik de cupmaat niet beoordelen.
Ze waren goedkoop en heel leuk maar ik heb geen idee of ze er nog liggen.

Maxime.M

Maxime.M

16-08-2010 om 20:10

H&m

Hoi,

Online zijn ze nog te koop bij H&M en hema, of even langs de winkel, hopen dat er nog een restantje ligt. Ik weet zelf uit ervaring dat je in april het beste een bikini kunt kopen. Dan ligt alles net nieuw in de winkel en is er voldoende assortiment. Daarna is het zoeken naar restantjes, zeker als je geen gangbare maat hebt.

Maxime

oh en misschien is Wehkamp enzo ook nog wel een optie.

Tirza G.

Tirza G.

16-08-2010 om 20:15

Skatewinkel

Dochter is geweldig leuk geslaagd in een winkel met skatekleding. Die hebben wat apartere merken

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

18-08-2010 om 23:30

Komt-ie

De ene is van Rip Curl, de andere van Roxy. Als je googelt op die woorden met "bikini" ervoor, kom je wel op sites

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

19-08-2010 om 23:37

Mijn dochter

draagt kledingmaat 34. Ze heeft BHmaat 70C. Ze heeft XS gekocht. Maar ik zou een bikini niet snel via internet kopen?

Tirza

Maxime.M

Maxime.M

20-08-2010 om 15:21

Ruilen?

je kan 'm toch ruilen? Dochter bestelt er vaak een aantal in verschillende maten bij H&M, kan ze thuis rustig passen en de rest wat niet past gaat weer terug.

Maxime

Tirza G.

Tirza G.

20-08-2010 om 23:10

dat weet ik, maar ik weet niet of dat bij de site van Roxy ook kan.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.