Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ilva

Ilva

19-12-2009 om 10:30

Bijzondere lamp voor in bad

Een vriendin van mij heeft ooit eens op een gadgetsite een lamp gezien die je in het bad kon doen en die verschillende kleuren had. Maar ook bijvoorbeeld bloemen kon projecteren in het bad (terwijl de lamp onderwater was dus). Ze wil deze lamp heel graag kado doen aan haar zus maar nu kan ze deze site nergens meer vinden. Is het hier misschien iemand die weet waar je zo'n soort lamp kan kopen (online of in een normale winkel). Ik had er nog nooit van gehoord maar dacht, misschien weten jullie het wel. Hopelijk komen kunnen we 'm samen vinden.

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ilva

Ilva

19-12-2009 om 19:19

Bedankt

Ik ga het in inder geval aan haar doorgeven. Ik geloof dat dit niet precies is wat ze zoek maar het ziet er wel erg mooi uit. Misschien is het goed genoeg.

Maar mocht er iemand zijn die precies weet wat ik bedoel (hoeft niet per se een nederlandse site te zijn) dan hoor ik het graag.

Xenos

Bij de Xenos! Rond de 2,50 voor 2 stuks. Batterijtjes erin en laten drijven maar. Of met zuignapje op een tegelplakken. Wel na gebruik de batterijtjes eruit anders krijg je roest.

Puck2

Puck2

21-12-2009 om 15:57

Ruja

Maar die Xenos lamp kan geen bloemen projecteren.

Inderdaad

Dat is waar, daar had ik even overheen gelezen, dat dat ook een wens was. Lijkt mij alleen wel een stuk duurder. Zal het eens nagooglen.

Groetjes Ruja

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.