Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kersen

Kersen

03-02-2009 om 14:16

Biefstuk

hoe weet je nou wanneer je biefstuk goed is? Hoe bakken jullie biefstuk?
Ik wordt er gek van, de ene keer is ie te rood, en de andere keer te doorbakken!
Wat is het geheim voor een goed gebakken biefstuk?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MRI

MRI

03-02-2009 om 14:23

Haha

leuk onderwerp voor de rubriek relatieproblemen. Ik bedoel: waar gebruik je de biefstuk voor?

MRI

MRI

03-02-2009 om 14:24

Ik kan je helaas niet helpen

in die zin leef ik celibatair: ik ben vegetariër

Minet

Minet

03-02-2009 om 14:30

Heerlijke biefstuk :p

Behandel de biefstuk zoals je een lekkere vent graag behandelt
Leg hem op zijn rug in een gloeiend hete pan, waarin wat boter gesmolten is
Daar laat je hem een minuutje liggen, wat heen en weer schuiven, maar vooral niet prikken! (daar kan hij niet tegen)
Dan keer je hem voorzichtig op zijn buik, schuift hem weer wat door de pan, onderwijl wat strooiend met zout en peper
Lust je die lekkere jongen rauw, dan is het zo wel mooi geweest, en kun je hem nemen!
Heb je hem liever iets minder rauw, dan draai je hem nog even op die mooie gebruinde rug van hem, je duwt eens op het dikste deel, hoe meer dat lekkertje meegeeft, hoe rauwer hij nog is.
Geniet van hem voordat hij grauw gaat zien!

Groetjes, minet

Kersen

Kersen

03-02-2009 om 14:47

Verkeerde rubriek

eh, sorry mensen, ik zit helemaal verkeerd hier, ik verhuis maar weer.
Maar voor mijn kan wel leiden tot relatieproblemen, dus help me!

Moet mijn biefstuk in therapie?

ik overweeg mijn biefstuk in therapie te doen,hij gedraagt zich rauw en rood,is zo stuk als een schoenzool.wat is jullie advies?

Jaymza

Jaymza

03-02-2009 om 17:50

Nou

Niet zo kinderachtig. Als de man van KERSEN dol is op biefstuk en zij doet het iedere keer fout kan dat tot problemen leiden. Misschien kun je hem anders vragen zelf zijn biefstuk te bakken?

Jaymza

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2009 om 17:53

Een biefstuk moet je ruim zien

in feite net als herman!
dus met liefde bakken, en opdienen.
wat iedereen lekker vind is heel persoonlijk natuurlijk..

Minka

Minka

03-02-2009 om 20:48

Nou

Ik zou als ik jou was die biefstuk maar eens flink grillen. Dat is toch niet gewoon, dat hij de ene keer rauw op je dak valt en de andere keer volledig overdone is? Je kunt het wel met wat korreltjes zout nemen natuurlijk, maar ik zou het toch flink inpeperen. Is hij nu helemaal BSE geworden?
Minka

Rembrand

Rembrand

04-02-2009 om 09:02

Lidwientje.

Er zijn ook genoeg relaties geeïndigd met biefstuk,,,,,, op een blauw oog (

Bellefleur

Bellefleur

04-02-2009 om 09:21

Uit de kast

Nu dit taboe is aangesneden, durf ik ook. Bij deze biecht ik op dat ik nog nooit met mijn man een biefstuk heb gegeten. Schnitzels ja, entrecôte mmm, maar biefstuk nog nooit! Dat verklaart natuurlijk veel. Misschien wel alles. Na deze ontboezeming, wie durft er nog meer uit de kast te komen? Er valt een last van me af, nu ik dit heb durven zeggen. Well done!

De liefde

De liefde van de man gaat toch door de maag, een slechte biefstuk kan dus het begin van het einde zijn. Ik vind dat dit dus prima kan in "relatieproblemen"

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.