Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-09-2010 om 15:03
Okay. Ik HOOR bh's op de hand te wassen. Dat weiger ik echter. Ik HEB namelijk al een baan en als ik wasvrouw had willen worden, dan was ik dat wel geworden.
Ik donder dus consequent alles in de machine. Als het er niet tegenkan, dan is dat jammer.
Ik ben nu ook weer niet de beroerdste, dus ik doe bh's wel in een waszakje.
Gisteren haalde ik na een 40-graden was mijn nieuwe Triumph-bh uit het zakje. De beugels zaten tegen elkaar aan gesmolten. Met grof geweld heb ik ze losgerukt en toen bleek daar ter plekke de stof weggescheurd was.
Goed, dat is dus 40 euro naar de knoppen. Teruggaan naar Triumph heeft geen zin, want ik heb willens en wetens de wasinstructie genegeerd. Ik begrijp alleen niet hoe bij 40-graden deze stof op deze manier gesmolten kan zijn.
Nu heb ik nog een identieke bh, maar dan in het ivoor. Als ik nu weet hoe dit gebeurd kan zijn, dan heb ik nog een kansje die andere te redden. En nee, op de hand wassen is géen optie.
Iemand een tip?
Tihama
06-09-2010 om 14:17
Haha dirksmama
Precies,zo'n gedoe,alles er weer op en af schroeven...)))Die paddings kunnen gewoon onder de douche!