Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

brano

brano

29-05-2010 om 23:06

Bh cupmaat 70 g

Hoi allemaal,

Ik zoek een BH met cupmaat 70G en dan ook nog liefst een gladde huidskleurige, die niet te hoog is, zodat ik hem ook met een laag uitgesneden t-shirt kan dragen. Heeft er iemand tips voor websites of winkels in de ruime omgeving van Haarlem?

Groetjes en alvast bedankt!
Brano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anne K.

Anne K.

29-05-2010 om 23:30

In wormerveer....

zit Wala, op de Zaanweg. Weet niet of ze een site hebben, maar die hebben erg veel, kunnen ook aanpassingen doen, en hebben erg veel ervaring.

Suces,
Anne K.

Biene M.

Biene M.

30-05-2010 om 07:34

Chantelle

Een winkel die Chantelle verkoopt kan vast deze voor je bestellen: http://tinyurl.com/257qvb6

En Freya heeft volgens mij ook wat je zoekt.

Zit er geen Palazzina in Haarlem? Ik woon zelf in Amsterdam en weet hier wel wat adressen als je er in Haarlem niet uit komt.

brano

brano

30-05-2010 om 09:02

Anne en biene

Hoi,

Bedankt voor jullie reaktie! Die van Chantelle is inderdaad zoiets als ik zoek. In Haarlem heb ik nog niks gevonden wat ik meteen kon passen, inderdaad kon Livera eventueel wel één BH voor me bestellen. Ik zou zo graag kunnen kiezen uit verschillende BH's.
BH's vinden was altijd al wel moeilijk, ik had 75E, maar ik ben nu een kilo of tien afgevallen en ik hoopte dat ik naar 75D zou zijn gegaan, maar het gewicht is van mijn rug af gegaan en niks van mijn borsten. Na een heleboel BH's passen (ik begon met 75 D )kwamen de verkoopsters tot de conclusie dat het echt 70G moest zijn.
Misschien komen er nog meer tips en anders ga ik inderdaad maar laten bestellen. Palazzina ken ik niet en Biene als je adressen hebt, heel graag!

Nogmaals bedankt,
Brano

Petra Kappers

Petra Kappers

30-05-2010 om 09:36

Pallazina

Heeft wel een filiaal in Haarlem; misschien heeft het daar een andere naam. Ik weet i.i.g. dat ze artikelen uitwisselen met de winkel in Haarlem. Neem contact op met de Amsterdamse tak, zou ik zeggen.

Rina

Rina

30-05-2010 om 11:04

In haarlem

Corline Lingerie
Oude Groenmarkt 4, Haarlem

lingerie in alle maten (70 A t/m 105 H)

Biene M.

Biene M.

30-05-2010 om 11:35

Adressen

Oeps, de zaak die ik als eerste wilde noemen gaat tot en met F: http://www.dedes-underworld.nl/

Zelf nooit geweest maar goede dingen over gehoord: http://www.nlstreets.nl/NL/winkel/mary-ann-lingerie--lingerie-ondermode-amsterdam/

Palazzina (hun website werkt niet op mijn computer): http://www.detelefoongids.nl/tg-l/WP45373357-Palazzina+Lingerie+en+Badmode+BV/vermelding/

Freya in Haarlem: http://www.freyalingerie.com/Find_a_Store/Results.aspx?portal=3&country=416&city=Haarlem

Succes

Hanne.

Hanne.

30-05-2010 om 15:46

Nencies

Probeer Nencies in de gierstraat eens. Verkoopt t/m cup H. Ik ben er altijd geslaagd.

verkopen oa. Lovable, Selmark, Simone Perèle, Lise Charmel, Shan, Mary-Ann, Marlies Dekkers, Rosa Faia, Freya, Malizia, La Perla, Occi Verdi, Marvel, Fantasie, Empreinte, Anita, Ulla, Roidal, Gottex, Zeyki en Je Suis.

Ellure

Kijk eens op www.Ellure.nl. Veel merken in veel maten. Ze leveren goed en als het een keertje wat langer duurt krijg je netjes bericht. En de pakketjes zijn discreet, niet dat de hele buurt denkt dat je bij een sexshop hebt besteld of zo.

brano

brano

30-05-2010 om 22:00

Dank!

Hoi allemaal,

Dank voor jullie reacties! Zo moet het toch wel lukken...
Was vanmiddag nog bij Livera in Haarlem Schalkwijk, heb daar één kanten BH gescoord, maar ik wil graag een gladde die ik onder een laag t-shirt kan dragen. Ze konden wel voor me bestellen, maar dan was ik ook verplicht de bestelde BH af te nemen omdat ze die normaal niet in de collectie hebben. Ze hebben wel een G-cup in meerdere merken, maar dan vanaf 75 (behalve de kanten die ik nu heb)en die maat is me echt te ruim.
Komende week ga ik de genoemde adressen af, ik begin in Haarlem en misschien eindig ik wel in Amsterdam of in Wormerveer...

Groetjes,
Brano

brano

brano

30-05-2010 om 22:24

Ellure ook mooi!

Hoi Stoepkrijt,

Ik heb hem onder mijn favorieten gezet. Veel keuze nog met mijn maat, super! Bedankt voor de tip, ik zag daar ook een mooie, speciaal met laag decolloté. Ik ga even mailen voor de levertijd en als die niet te lang is, bestel ik hem.
Ik heb heel lang mijn borsten vervloekt, zelfs borst verkleining overwogen, (vooral als de mode heel getailleerd is, dan staan bij mij alle knoopjes of ritsen op springen), maar ik kan ze nu wel waarderen. Vind het nu wel leuk als de rondingen ervan boven mijn decolleté uitkomen...
Nogmaals dank iedereen,
Brano

Lingerie-outlet

Op de site www.lingerie-outlet.nl kan je bh's van Prima Donna, Marie Jo en l'Aventure bestellen met vaak wel 30% korting.
Ik zie er ook wel gladde bh's in maat 70G tussen staan.

Engelandvaarder

Engelandvaarder

31-05-2010 om 01:33

Mijn adresjes

(deze bezorgen ook in NL en volgens mijn moeder zijn ze stukken goedkoper dan NLse winkels/websites):
www.bravissimo.co.uk
www.figleaves.co.uk
Ik draag vaak gladde BHs van Fantasie (mt 65-70FF)

brano

brano

31-05-2010 om 21:46

Besteld!

Hoi,

Ik heb 2 verschillende BH's besteld bij Bravissimo, overzee dus. Het is daar inderdaad niet duur vind ik: duurste BH die ik kocht was 28 pond, de andere 22 pond. En omdat ik goedkoper uit was dan ik had gedacht heb ik er ook haltertopje met ingebouwde BH (?) besteld, geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen aan de achterzijde, maar ik hoop op een deels blote rug...

Alle genoemde adressen ga ik op mijn gemak nog een keertje af. Mijn moeder was er ook blij mee, ze heeft hetzelfde probleem en zij durft niet te bestellen via internet.

Dank, dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.