Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mevrouw borst

mevrouw borst

10-06-2009 om 19:05

Bh beugel probleempje

Heb ik na de bh periode nieuwe bh's aangeschaft, dure van prima donna. Voorgevormd, paste perfect, maar na een poosje begon de beugel wat te wijken. Goed opgemeten, had toch echt de goede maat.. Cup kleiner gekocht, voorgevormd en gewoon, paste ook perfect. Zit na een paar keer wassen ook niet meer goed.
Wat nu? Als ik nieuwe koop zit het prima bij het passen maar na een tijdje niet meer. Dan maar over op beugelloze? Herkenning? Oplossing?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
madame bh

madame bh

10-06-2009 om 20:12

Mmmm

Wat bedoel je na de bh periode? Bv misschien?
Ik heb altijd beugel BH's van Esprit, Hema en andere duurdere merken (After Eden) maar ik heb dit nooit.

Geen herkenning

Ik heb ook een aantal bh's van Prima Donna. Sommige draag ik al jaren en ik was ze altijd (tegen advies in) in de wasmachine in een waszakje. Bij mij blijft de pasvorm goed.
Kan je niet bij de lingerie-winkel om advies vragen?

Rembrand

Rembrand

10-06-2009 om 22:00

Sluit aan bij triple.

Ik draag alleen nog maar Prima Donna en ik doe ze ook in de wasmachine. Geen last van wijkende beugels.
Misschien zit je wasmachine te vol waardoor de beugels vervormen ?
M.

mevrouw borst

mevrouw borst

11-06-2009 om 07:07

Geen wasmachine

Nee, ik doe nooit bh's in de wasmachine. Ik vrees dat de maat dan niet goed is.. maar wat voor maat als ze bij het passen wel goed zitten?

Te heet wassen?

Ik heb al jaren bh's van Prima Donna. Ooit had ik er eentje in een bepaalde kleur die met de 40 graden was meeging, terwijl ik de andere altijd op 30 graden was. Toen begon die beugel ook onder mijn oksel uit te steken. Dat kwam doordat de stiksels waar de beugel tussen zat gingen krimpen. Wist ik veel, ik heb de bh opgestuurd naar Prima Donna ergens in België en daar kwamen ze tot die conclusie. Ik kreeg nog wel gratis een nieuwe bh, precies dezelfde, dat vond ik echt geweldige service. Nu was ik ze nooit meer warmer dan 30 graden en heb ik dat probleem niet meer gehad.

mevrouw borst

mevrouw borst

11-06-2009 om 11:37

Handwarm

Nee, ik was ze altijd handwarm, dus niet te heet. het zijn wel voorgevormde bh's, die had ik vroeger (voor de kinderen) nooit. Misschien gaat het met gewone beugelbh's wel goed. Bedankt voor het meedenken iig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.