Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Franny X

Franny X

31-08-2009 om 15:03

Bewaarbakjes die in de diepvries en in de oven kunnen

Wie weet welke bakjes (bakken) met deksel in de vriezer kunnen en van de vriezer in de oven? (dus niet in de magnetron, want die heb ik niet)
Weet iemand waar ik ze kan kopen en hoe ze heten?
Bedankt alvast.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

31-08-2009 om 15:19

Wel erg duur

Ik weet niet wat je ervoor over hebt, maar Tupperware heeft de Ultra Plus serie. Die is bestand tegen temperaturen van -25 tot +230 graden en kan dus én in de vriezer én in de oven.

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

31-08-2009 om 18:53

Glazen schaal

Wij hebben een glazen schaal met deksel. Deksel kan niet in de oven, maar de schaal natuurlijk wel. Geen idee of hij duur was (rechthoekig typje lasagneschaal). Kreeg hem voor mijn verjaardag. Ik gebruik hem veel.

Geen glas in diepvries!

Ik zou geen glas in de diepvries doen. Als je er vloeistof in doet (soep, saus oid) zet dat uit als het bevriest en je hebt dikke kans dat het glas kapot springt!

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

01-09-2009 om 07:28

Deze...

is er juist voor bedoeld. Is in 10 jaar nog niet kapot gegaan, en staat vrijwel continu in de vriezer (ook met saus, etc)

sjalot

sjalot

03-09-2009 om 13:11

Bij de blokker

Ik heb laatst zulke schalen bij de Blokker gezien. Glas met een plastic deksel, geloof ik. Het idee is dat je een maaltijd (ovenschotel) maakt en daarna invriest, voor een andere keer.

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

03-09-2009 om 19:04

Was een kado

maar ik zou ook gokken op de Blokker

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.