Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Beugelloze beha's,waar te koop?

Zijn er nog beugelloze beha's ergens te koop die geen voedingsbeha of sportbeha zijn?

Ik zoek me rot.
bedankt viridantia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hema

Ik koop ze altijd bij de Hema want ik word ook helemaal gek van beugelbeha's. Zit nooit lekker.

Rembrand

Rembrand

03-02-2011 om 22:31

Picasso

Een goed aangemeten beugelbh kan echt wel lekker zitten. Ik droeg vroeger altijd sportbh's omdat ik het idee had dat mijn flinke boezem er dan kleiner uit zag. Toen ik mijn eerste goed passende beugelbh had gekocht kwam ik erachter dat die juist mijn goede punten ( haha) benadrukte. Ik koop tegenwoordig altijd bh's van prima donna ( via een outlet ) en ik wil nooit meer wat anders.
M.

Beugels eruit

Zelfde hier. Bij dochter kwam ik er pas achter dat je ze er ook gewoon uit kan halen. Tip van de verkoopster.
Lostornen op een hoekje en eruit trekken. Dan heb je ineens keus genoeg.

Minat

Minat

07-02-2011 om 11:20

Eruit?

Ik heb weleens de pech dat een beugel breekt, maar zonder beugel zit die BH ineens helemaal nergens meer naar. Slechte verkoopster dus, of het moet bij kleine borsten wel kunnen? Ik heb een D cup, en echt, zonder beugels kan ik net zo goed die bh niet meer aantrekken.

Zoveel soorten

Dochter heeft een voorgevormde beha en beslist nog een kleine maat. Maar toch ga ik het zelf ook proberen. Ik heb ook genoeg van sportbeha's en de voedingsbeha's -van de Hema- had ik ook tot op de draad versleten.

Willy Prins

Willy Prins

07-02-2011 om 18:35

Otto en neckermann

Als je bij de otto, neckermann en wehkamp even zoekt zitten er ook bh's tussen zonder beugel. Wel flink wat bestellen, de rest kan dan gewoon terug. Want ze zitten echt niet allemaal mooi.

mona

mona

07-02-2011 om 20:06

Toevallig

Nou, zaterdag had ik weer een setje beugelbeha's gekocht bij de Hema (ze waren in de aanbieding, vandaar) en thuis gepast, )(*$^%& , ze zaten voor geen meter, ik vind ze zoooo rot zitten. Zelf heb ik meestal elastieken bh's. Die waren een tijdje "in" en toen heb ik er wel een stuk of 15 gekocht. Maar die zijn nu aan het op raken (versleten/verwassen) dus ik ben weer eens aan het kijken naar nieuwe bh's. Ik heb maat 75/80 D en die elastieken dingen zaten prima. Ik moet toegeven, bij een beugelbh zit het net iets mooier (heb het getest door een foto van mezelf met beide bh's te maken) en bij een beugelbh, zitten mijn borsten 2 cm hoger (heel klein verschilletje dus maar) maar het voelt zoveel prettiger die elastieken bh's. Bij een beugelbh loop ik maar te sjorren en het zit gewoon niet lekker die beugel. (ik heb wel een goede maat)
Maar toen ik daarna al mopperend beneden de tv aanzette kreeg ik tellsell in beeld met de Ahh Bra. Ik was wel onder de indruk van hun verhaal, maar ja... het is tellsell he, dus dan geloof ik dat weer niet.
Heb er even op gegoogled en de meningen zijn verdeeld. Alleen je kan ze ook bij Neckermann bestellen en ze gewoon weer terugsturen als het niets is. Je moet er alleen meteen 3 tegelijk bestellen voor 69.95. Heb nog niet besloten wat ik doe. Kent iemand anders die bh's misschien?
Oh en ik zag net een modeshow van Bjorn Borg op tv, daar zag ik ook dat soort bh's. (ik ga gelijk even googlen)

Massi Nissa

Massi Nissa

08-02-2011 om 20:59

Die van telsell

Mijn moeder had die van Telsell ook besteld, maar zij heeft behoorlijk grote borsten (F? G?) en dan zitten ze niet goed (had de mevrouw aan de telefoon ook al voor gewaarschuwd, heel eerlijk). Teruggestuurd dus. Volgens de verkoopster van Telsell zitten ze heerlijk, maar alleen bij borsten van conventionele grootte (tot cupmaat D ongeveer).
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.