Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Stenna

Stenna

18-04-2010 om 12:39

Bestaan aerolose schoenen nog?

Mijn lievelingsmerk, het enige dat ik 's zomers aan blote voeten verdraag: Aerosoles. En nu beweert de Aerolose-shop in Utrecht dat het merk failliet is, ze verkopen nu alleen nog Gabor. Is dat echt zo? De shops in Amsterdam en Den Haag ook? Googlen helpt niet, want dan kom je de shop in Utrecht ook nog gewoon tegen alsof ze ze nog wel verkopen. Dus echt gaan kijken is nodig, maar is wat ver weg als het voor niks is, dus: Wie woont er in A'dam of Den Haag? Of weet iemand een andere winkel die ze nog verkoopt (dan ga ik die leegkopen, om voorraadje aan te leggen)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Stenna

Stenna

18-04-2010 om 12:40

Aerosoles dus

Merk dat als ik snel type het vanzelf Aerolose wordt?? Maar ik bedoel Aerosole.

Pleun

Pleun

18-04-2010 om 13:00

Aerosoles

ik ga dinsdag shoppen in Amsterdam dan wil ik wel even voor je kijken? Ik geloof dat ze vroeger halverwege de Kalverstraat zaten, maar dat ze nu zijn verhuisd naar de Heilige weg? Maar misschien krijg je al eerder antwoord van iemand die het weet!

Yta Chalne

Yta Chalne

18-04-2010 om 15:48

Gevonden op internet:

Aerosoles wordt niet uitgeleverd

De Aerosoles-collectie voor aanstaande zomer wordt niet uitgeleverd.
'
Onlangs heeft Corné van der Tang van Malegro Shoes een brief naar zijn afnemers in de Benelux gestuurd met deze vervelende mededeling. Vlak voor kerst ontving hij bericht van Aerosoles Amerika, dat tweederde van de orders definitief geannuleerd is en dat eenderde zo laat zal worden uitgeleverd, dat dit voor zijn relaties en voor hem onacceptabel is. Alles stelde hij in het werk om toch uit te leveren, zelfs probeerde hij de orders in eigen beheer te produceren, maar tevergeefs. "Het was te kort dag."

'Totaal overvallen'
Corné van der Tang zegt zich 'totaal overvallen' te voelen door deze situatie, die volgens hem voor heel Europa geldt. Wat Aerosoles betreft bezint zich op de toekomst. "Malegro Shoes wenst alleen met betrouwbare partners zaken te doen."

Failliet
Hij licht toe: "Wegens mismanagement en teleurstellende resultaten beëindigde Aerosoles Amerika in juni vorig jaar het licentiecontract met de Portugese Investvar Group en de onafhankelijke Europese distributeurs gingen naar de moedermaatschappij in Amerika. De Investvar Group probeerde, met hulp van externe investeerders, waaronder de staat, een doorstart te maken door een nieuw label te introduceren: Move-On. Daarbij wilde Investvar gebruik maken van eigen fabrieken en eigen (ex-)Aerosoles-winkels."

De Investvar Group is recent alsnog failliet gegaan.

Yta Chalne

Yta Chalne

18-04-2010 om 15:49

Dusse...

..misschien dan maar een weekend NY, daar zijn ze nog wel te krijgen

Stenna

Stenna

18-04-2010 om 18:46

Ja yta

toevallig moet ik binnenkort naar de VS voor werk (niet NY maar wel een grote stad)! Ik ga kijken!

toja

toja

18-04-2010 om 19:44

Hilversum niet meer

De winkel in hilversum is er inmiddeld niet meer. Zag laatst dat de winkel inmiddels leeg stond.

ilsepilse

ilsepilse

18-04-2010 om 21:09

Bataviastad

Zijn ze daar ook niet te vinden? ik woon er niet ver vanaf als ik nog es in de buurt ben kijk ik wel even voor je !

Tirza G.

Tirza G.

18-04-2010 om 22:16

Shoebuy

Shoebuy.com heeft ze nog gewoon, ik heb er goeie ervaringen mee!

Tirza

75% korting

Als je ze bij aerosoles zelf online in de VS bestelt krijg je momenteel 75% korting. Je kunt ook nog Facebookfan worden mocht je dat willen.
Amazon.com heeft ze ook gewoon.

Stenna

Stenna

19-04-2010 om 20:50

In vs bestellen

daar heb ik slechte ervaringen mee (boek, cdrom, basketbalshirt). Blijft het bij de douane liggen of je moet opeens 100 euro invoerrechten betalen oid. Heb je dat met deze site /schoenen bestellen niet?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.