Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pleun Playmobil

Pleun Playmobil

06-12-2009 om 14:42

Beschrijving playmobil drakenkasteel 3269 gezocht!

Wie o wie kan mij, liefst als PDF bestand of ingescand document, aan de beschrijving van het Drakenkasteel 3269 van Playmobil helpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lastig zeg

De Playmofan site bestaat niet meer helaas
Misschien heb je hier iets aan:
http://playmodb.org/gallery/thumbnails.php?album=2&page=1
Het zijn niet echt bouwplannen maar foto's, hopelijk krijg je zo het kasteel weer in elkaar.
En anders zou ik proberen Playmobil even te mailen, onderdelen kun je ook nabestellen dus wie weet een bouwplan ook.
Succes!

liora

liora

06-12-2009 om 20:57

Heb hem

Hoi,

Ik heb hem, woon je in de buurt van Amsterdam? Dan mag je hem lenen en een kopie maken.

Anders wil ik ook wel kopieren en opsturen, maar dat is best lastig, dus probeer het eerst even via de site eerder genoemd of via Playmobil.

Liora

Roos Vicee

Roos Vicee

06-12-2009 om 21:15

Heb hem ook

Maar uiteraard ook niet in PDF of gekopieerd oid.
Ik wil hem je ook best even uitlenen (kopieren en opsturen kan ik je wel beloven maar ik vrees dat het momenteel alleen bij beloven blijft omdat het hier enorm druk en hectisch is). Ik woon in de regio 038. Mocht dat ook jouw regio zijn en kun je er op een andere manier niet aankomen, laat het dan even weten. Dan mag je die van ons gebruiken.

Pleun Playmobil

Pleun Playmobil

06-12-2009 om 22:14

Wat goed!

Goh, ik had niet durven hopen op zoveel reacties
Mickey, de site die jij noemde is inderdaad handig. Het probleem is alleen dat ik een echte beschrijving nodig heb.
Het gekke is dat je op de Lego-site gewoon PDF-files kunt downloaden, zo kun je elke beschrijving terugvinden. Playmobil doet dat niet, ik heb eerder gemaild, maar zij vragen belachelijke bedragen! Dat doe ik uit principe niet, (tenzij ik echt geen andere mogelijkheid meer heb) ik erger me al kapot aan de belachelijke Playmobil-prijzen (grrrr...).
Ik woon in Zeeland, dus helaas niet in de buurt van Liora of Roos Vicee. Maar misschien zou 1 van jullie het willen kopiëren en toesturen? Op mijn kosten uiteraard.
Je kunt me mailen op [email protected]

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.