Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

02-09-2010 om 12:51

Beschrijving hoogslaper kwijt...

ik heb voor mijn zoon een onwijs leuk bed, hij heeft alleen 2 jaar in een opslag gestaan maar omdat we nu eindelijk bijna gaan verhuizen kan het bed weer in elkaar gezet worden...maar je raad het w.s. al ik kan nergens de beschrijving meer vinden...(die komt natuurlijk pas boven water als alles verhuisd is ]

het gaat om een houten hoogslaper met daaronder een tafeltje met 2 bankjes waar je ook nog een bed van kunt maken door het tafeltje te laten zakken...

wie heeft er ook zo'n bed en is bereid tegen onkosten de beschrijving op te sturen... Ik heb echt de hele beschrijving nodig omdat het bed HELEMAAL uit elkaar is gehaald om te verven... wie o wie wil mij helpen

namens mij en mijn zoon natuurlijk bedankt
Tess...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Merk?

Weet je het merk van het ding? Dat zoekt een stuk handiger op internet ofzo!

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

02-09-2010 om 18:20

Helaas... maar komt bij macro vandaan

helaas weet ik geen merk, wel weet ik dat hij bij de macro vandaan komt...

gr. tess

Nasha 1st

Nasha 1st

02-09-2010 om 22:23

Macro bellen

misschien hebben zij hem?

Vera*

Vera*

02-09-2010 om 23:55

Marktplaats

Ik zou op Marktplaats kijken of je een zelfde bed ziet staan en de verkoper mailen of ze misschien een kopie van de bouwinstructie naar jou kunnen sturen?

Vera

neteret mut

neteret mut

03-09-2010 om 00:17

Zeker weten?

dat het bij de makro was? Ik heb kennissen gehad die zo'n soort hoogslaper hadden ( boven bed en beneden keus uit 2 bankjes tegenover elkaar met tafeltje ertussen of bed) en die hadden hem uit de wehkamp ( of neckerman), al wel 10 jaar geleden.

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

03-09-2010 om 08:50

Idd de zelfde

het is inderdaad hetzelfde bed als bij de wehkamp...dus misschien als je zo'n bed daarvan daan hebt en ook de beschrijving nog kunt vinden???
ik zou er erg blij mee zijn want het wordt wel een erorme puzzel anders...
ik ga idd even proberen via marktplaats, bedankt voor de tip...maar tot die tijd hou ik me ook hier aanbevolen.

kassa

kassa

04-09-2010 om 17:06

Wehkamp bellen

Hoi Tess,

wij hebben voor dochter hetzelfde bed. Toen wij hem aan het in elkaar zetten waren, bleek dat er 2 plankjes niet goed waren.

Gebeld met Wehkamp en binnen 3 dagen hadden we nieuwe plankjes. Zeer netjes afgehandeld, dus.

Ik zou dus gewoon Wehkamp bellen en ze vragen of ze een beschrijving kunnen opsturen (het argument van jaren geleden en geen bon ed. meer van het bed werkt vast).

Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.