Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Salie

Salie

09-02-2010 om 09:05

Beschermmat op de trampoline

Hallo,

Ik heb even in het archief gekeken, maar wel genoeg over trampolines, maar niet over wat ik zoek.
Op de veren van de trampoline zit een blauwe of groen (nog andere kleuren) soort mat. Jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.) Deze mat is bij ons vies, versleten en gescheurd. Als je een nieuwe wilt kopen, dan ben je al gauw 80 euro kwijt. Ik vind dit vrij veel. '
Hoe lossen jullie dit op? Kopen jullie een nieuwe hoes? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Voor 140 euro heb je een nieuwe tramp van dit formaat en dan vind ik 80 euro voor een mat erg veel.
Ben benieuwd naar jullie ideetjes.
Oja, de trampoline is ingegraven.
Gr. Salie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Welkoop

Wij zaten afgelopen zomer met hetzelfde probleem. Ik kwam er toen achter dat bij Welkoop deze randen verkocht werden voor ongeveer 45 euro. (Onze trampoline is overigens 3.05m.) Dat bedrag vond ik het wel waard. Kunnen we weer een jaartje of drie verder!!
Groet, Anke

Nieuwe rand gekocht

een groene,vorig jaar bij cranenbroek in budel, hij was 27 euro,
krulleke

Salie

Salie

10-02-2010 om 09:26

Thanks en is er verschil tussen stof en die meer van soort plast

Je hebt ze van een soort stof, die hebben wij. En je hebt die van een soort van plastic achtig iets. Ik heb het idee dat dat overal wat beter tegen kan, maar is dat ook zo.
Ik ga in ieder geval even bij die winkels van jullie kijken. Onze trampoline is ongeveer 3,5 m. dacht ik. Zal ik nog even nameten.
Gr. Salie

Puck

Puck

10-02-2010 om 09:51

Niet van dat blauwe plastic

Als je een nieuwe rand koopt: neem niet zo'n goedkope van dat dunne blauwe plastic. Dat zat om onze trampoline maar blijkt dus niet UV-bestendig te zijn. Na een paar weken verbrokkelde het al en nu na een heel seizoen ziet het er geheel niet meer uit.

Salie

Salie

10-02-2010 om 15:07

Puck

Dank je voor je reactie. Ik zal er op letten. Ik zal ook eens vragen bij de winkel wat wijsheid is.
Gr. Salie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.