Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

(Janneke)

(Janneke)

02-04-2009 om 07:35

Ben op zoek naar een epilator

Wie weet waar ik op moet letten?
Welke hebben jullie en ben je er tevreden over?

Ik heb al op internet gekeken, maar ze varieren van 20 tot 170 euro.....dus er moet vast ook wel veel verschil in zijn

Ik hoor graag jullie ervaringen

Groetjes Janneke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
m@

m@

02-04-2009 om 21:08

Laseronthaarder

Ik heb net bij de makro een laseronthaarder (met lichtflits) aangeschaft. Kost ex btw 299 euro. Is aanbieding. Paar keer behandelen en nooit meer ontharen. Ideaal. Ik heb die behandeling al eens voor mijn onderbenen laten doen jaren geleden (bij een schoonheidssalon) en ideaal hoor! Nu zijn de oksels en de bikinilijn aan de beurt. Dus misschien ook voor jou het overwegen waard?

M@

Durf je dat?

Durf je dat echt, om dat zelf met lichtflits te behandelen? Dat lijkt me nou echt doodeng. Ik ben nu zelf onder behandeling om definitief te ontharen met laser (da's wel net iets anders dan lichtflits trouwens) en mijn benen worden elke keer uitgebreid gekoeld en de stand van het laserapparaat wordt steeds aangepast. Het idee achter laser en flitslicht is dat je een flinke dosis energie in het haarzakje stuurt, waardoor het kapot gaat. Maar als de hoeveelheid energie verkeerd is ingesteld, kan je huid er lelijk van verbranden. Om dat zomaar op eigen houtje te doen zou ik noit durven!

ishtar

ishtar

03-04-2009 om 09:26

Cameron en lichtflits

cameron, dan zet je 'm op marktplaats
Die lichtflits, is dat hetzelfde als IPL? Dat heb ik nl ook bij mijn bikinilijn laten doen. Op het moment zelf zag je het wel, er vielen haartjes uit, maar ik geloof dat ze allemaal weer terug zijn. Na 10 behandelingen was het nog niet zo dat ik zonder scheren naar het zwembad 'durfde' En ik heb echt geen hoooog opgesneden badpak Voor/bij mij werkte het dus niet. Ik blijf veroordeeld tot de tondeuze, want van scheren krijg ik pukkels. (en dan liever minihaartjes dan rode pukkels) En harsen heeft me een keer een enorme ontsteking opgeleverd. En de epilator komt niet hoger dan mijn onderbenen

Vera*

Vera*

03-04-2009 om 16:41

En welke?

Welk apparaat is prettig in gebruik als het alleen om de bikinlijn en de oksels gaat?

tonny

tonny

04-04-2009 om 11:42

Tondeuze - scheren?

Wat is precies het verschil?

(Ben zelf niet zo actief op het ontharingsfront, maar heb een dochter die nog steeds hardnekkig strijd voert tegen rode pukkeltjes, ingegroeide haartjes en ander minder fraais dat je juist níet wilt hebben voor een glad resultaat)

Tonny

ishtar

ishtar

04-04-2009 om 13:53

Tonny

de tondeuze scheert niet helemaal glad tot op de huid af. Er blijft iets van het haartje boven de huid staan. (iets)zichtbaar dus. Maar het voorkomt wel dat het haartje kan ingroeien.

tonny

tonny

05-04-2009 om 00:04

Gevoelige huid

dochter heeft ook zo'n epileergeval. Ook scheert ze wel eens, gewoon nat, met een venusmesje.
Maar goed, hartstikke gevoelige huid dus en die pukkeltjes zijn hardnekkig.
Wat is wijsheid?

tonny

Bastet

Bastet

05-04-2009 om 09:49

Cobi en tonny

Ik heb een gevoelig vel,dus ik vind het ijselement wel prettig van de satinelle.Bultjes voorkom je door wat zinkzalf of een goede olie voor na het scheren te gebruiken,én door van te voren je huis te scrubben.En Tonny,door heel regelmatig je mesjes te wisselen!
Cobi,er is nu een deo van Dove,die beweert je haargroei te verminderen,en ik weet inmiddels dat dat best verschil uitmaakt na een paar weken!
Groetjes,Bastet

Minet

Minet

05-04-2009 om 11:34

Bultjes voorkomen

Bultjes krijg je inderdaad als je maar zo nu en dan scheert. Doe je het een paar keer per week, dan went de huid eraan en heb je geen bultjes meer.
Groetjes, Minet

Bastet

Bastet

05-04-2009 om 15:18

Cameron (ot)

Doe je dat nooit dan? Tsss......
Bastet

(Janneke)

(Janneke)

05-04-2009 om 18:27

Eyeopener

Hahahaha, dat invlechten, ken ik

Ik weet niet of een epilator nu wel zo een goed idee is....ik zou het toch alleen maar voor mijn (onder)benen gebruiken, de rest lijkt me geen pretje met dat ding. Dus zou ik toch nog moeten scheren.............nou, dan kunnen die onderbenen er ook nog wel bij....

Maar ik vind het altijd zo een gedoe. Ben zo een haastig typetje..alles snel en tussendoor doen (of uitstellen)

Ik zit er toch maar aan te denken om toch maar verder te gaan met scheren...............

Bedankt in ieder geval!!

Fraz

Fraz

05-04-2009 om 18:39

Nou echt niet minet

vooral bij mijn bikinilijn heb ik hoe vaker ik scheer hoe meer bultjes. Mijn huid is daar gewoon erg gevoelig en het maakt niet uit of ik een nieuw mesje pak. Heb laatst sudocreme gebruikt en dat hielp wel redelijk. Tja lastig he moet je kiezen voor een haarrijke bikinilijn of een rode bulten bikinilijn ;-(

Bastet

Bastet

05-04-2009 om 18:41

Janneke

Ik heb de satinelle ice,ik vind het prima,ook ik gebruik 'm alleen voor mijn benen.Na verloop van tijd hoeft dat gewoon steeds minder vaak,en dat is toch een tijdwinst vind ik.
Groetjes,bastet

Bastet

Bastet

05-04-2009 om 18:41

Fraz

Die sudocréme gebruik ik ook,maar ook de volgende dag nog even,dat scheelt echt.
Groetjes,Bastet

tonny

tonny

05-04-2009 om 19:21

Jaja, je huis scrubben,

ze zijn érg schoon daar bij OO!

Oke, sudocreme dus.
En vaak mesjes wisselen.
Is wel een dure grap, met Venusmesjes - vooral voor een puber met een bescheiden bankrekening.

Tonny

(Janneke)

(Janneke)

05-04-2009 om 20:56

Bastet

Dus je zou het toch wel aanbevelen?

Satinelle ice...dat is de philips he? Daar had ik ook al aangedacht....wist niet of hij goed was. Hij is ook niet zo duur.

De prijzen varieren van 30 euro tot 160 euro...nu hoef ik niet de duurste, maar wil wel een goede. En meestal is goedkoop duurkooop....

Pfff...wat moet ik doen. Nu vind ik mijn benen wel het belangrijkste...de rest is toch het meeste bedekt Als je dat een dag mist is niet zo erg.

(Janneke)

(Janneke)

05-04-2009 om 22:03

Oh dat is interessant

Waar is dat?? Bij een speciale zaak/winkel?

Ik ga eens googlen.
Dank je, Cameron!

(Janneke)

(Janneke)

05-04-2009 om 22:09

Camreron

Maakt het type ook nog uit?? Ze zijn in zoveel verschillende types en dus ook verschillende kleuren. Nu maakt de kleur me geen, uh, niets uit...kleur hangt ws samen met type...maar het duizelt me een beetje.

Wat is het verschil?

Bastet

Bastet

05-04-2009 om 22:10

Cameron

Die nieuwe kop zoek ik zo even voor je op,als het goed is heb ik reserve.Kost je niks,trakteer me maar op koffie morgen..
Bastet

Bastet

Bastet

06-04-2009 om 07:29

Cobi

Nee,het is een natuurlijk goedje,en zeker niet agressief,want ik verdraag lang niet alle deo.Na een paar weken gebruik merkte ik dat ik iets minder hoef te scheren en dat het haar zachter is.
Groetjes,Bastet

(Janneke)

(Janneke)

06-04-2009 om 08:23

Cameron

Het berichtje is van 2007 en komt uit Belgie...zou dat nu nog hier geldig zijn?

Heb zo mijn twijfels. Maar ik ga eens zoeken.

Weet je ook het verschil tussen al die verschillende types??

Morgana Fata

Morgana Fata

07-04-2009 om 18:57

Geen pijn

Ooit zo'n ding van een collega gekregen. Die vond het helemaal niks. Nou, ik kan niet zeggen dat het pijn doet hoor... Aangenaam is anders, dat wel.
Dus volgens mij maakt het niet zoveel uit wat voor een je neemt, als je het maar bijhoud.

Geen pijn?

Nou, dan heb jij wel een hoge pijngrens hoor! Mijn scheenbeen vind ik inderdaad niet pijnlijk, maar bovenkant kuiten, en met name de achterkant van mijn bovenbenen, dat voel ik toch behoorlijk hoor. Dat is echt even doorbijten! Het zal er ook aan liggen waar en hoeveel en hoe dik haar je hebt, maar om nou in zijn algemeen te zeggen dat het geen pijn doet... Helaas is dat niet waar.

(Janneke)

(Janneke)

10-04-2009 om 08:15

Gekocht!!!!!!!!!.

Ik heb de Philips Satinelle Massage Premium gekocht! Hij was in de aanbieding van 75 euro naar 45 euro.

Gisteren de onderbenen gedaan en de pijn viel mee (ben een bikkel) Toen wilde ik gisteren avond de rest doen, bovenbenen...maar dat kon ik niet hebben. Nu was ik ook erg moe en had zoiets van laat maar!

Nu vanochtend de bovenbenen gedaan en toen ging het goed. Kon het vandaag wel verdragen. (had ik al gezegd dat ik een bikkel was)

Ben er blij mee. Heb er zelfs mijn 'baardharen' mee gedaan. Ik heb een paar donkere haren onder mijn kin hangen. En aangezien ik die zo verschrikkelijk vind, deed ik ze altijd al epileren....nu dus met dat ding. Helemaal geweldig.

Bedankt meiden...jullie hebben me over de streep gehaald.
Groetjes Janneke

(Janneke)

(Janneke)

10-04-2009 om 08:16

Trouwens

Voor wie ook deze epilator wil kopen: hij was in de aanbieding bij de Media Markt.

(geen aandelen)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.