Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bet

Bet

30-05-2009 om 19:16

Ben ik een krent?

Vandaag twee dozen stofzuigerzakken gekocht. Ik moest 10 euro betalen (9,90 om precies te zijn). Dus 5 euro per doos. Zitten er vier in. Ik vind het belachelijk duur. Of ben ik een krent?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

30-05-2009 om 19:20

Nou,

als je echt krenterig wilt zijn, gebruik je een stofzuigerzak meerdere malen

Geen krent

Ik vind dat het niks met krenterigheid te maken heeft, maar stofzuigerzakken zijn gewoon absurd duur! Zeker als je de merk-zakken koopt van hetzelfde merk als je stofzuiger. Ik ga de zakken niet hergebruiken (vind het al zo smerig als ik er iets uit moet vissen dat ik per ongeluk opgezogen heb!) maar als ik een nieuwe voorraad insla voel ik me weer genaaid...

Nasha 1st

Nasha 1st

30-05-2009 om 22:16

Op de markt

koop ik universele zakken, die dus in meerdere types passen....dat scheelt een heleboel

Kaaskopje

Kaaskopje

30-05-2009 om 22:49

Idd markt

Op de markt zijn ze maximaal 8 euro voor 10 zakken hoor ik net van manlief.

4 voor 5 euro

Gisteren toevallig twee dozen gekocht, 4 voor 5 euro. (Kleenair)

Hergebruiken is geen optie, want we hadden afgelopen week hoofdluis in huis en dus moesten alle zakken weggegooid worden! ;-(

Linda

bibi63

bibi63

31-05-2009 om 15:31

Wel duur, maar

ik vind het ook idioot duur, maar het is wel zo dat ik met 4 stofzuigerzakken heeeeel erg lang doe. Volgens mij verwissel ik ca. 2 a 3x per jaar een zak (of spoor ik niet helemaal ), wel parterre woning, dus bij groter huis zou het dan dubbel zijn, dus in mijn geval kost mij stofzuigerzakken ca. 7,50 per jaar, en daar lig ik dan weer niet zo wakker van.
Groetjes,
Bibi

Massi Nissa

Massi Nissa

31-05-2009 om 20:55

Hier ook weinig wisselen

Hee grappig! Ik heb vorig jaar augustus een nieuwe stofzuiger gekocht. We kregen bij aankoop van de stofzuiger twee gratis zakken erbij, en met die twee zakken hebben we blijkbaar al negen maanden gestofzuigd, want nieuwe zakken heb ik nog niet hoeven kopen. Sjonge. Valt mij reuze mee eigenlijk, want we hebben een groot appartement (115 m2) en een dochter met zandbakverslaving.
Groetjes
Massi

Niny

Niny

01-06-2009 om 11:55

Action

Ik koop de stofzuigerzakken voor mijn Philips-stofzuiger bij de Action. Ze hebben een heleboel soorten, er staat op voor welke stofzuiger ze geschikt zijn en ze kosten nog niet de helft van wat je normaal betaalt. Anders is de Handyman ook nog een mogelijkheid, heeft ook 'merkloze merkstofzuigerzakken'.

Groet,
Niny

amk

amk

01-06-2009 om 12:21

Blokker

blokker heeft ook merkloze stofzuigerzakken in die prachtige oranje verpakkingen. Albert Hein heeft ze ook in de grotere filialen in het assortiment.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.