Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bel me niet

Ik heb mijn moeder's telefoon nummer aangemeld bij "bel me niet " . Toch wordt ze nog regelmatig gebeld, de laatste week door Nuon, een of andere begrafenis verzekering en ook door unicef.

Mag dat? En als het niet mag, wat kan ik er tegen doen? Ze hoort heel slecht en is niet goed met de telefoon, gelukkig was ze boos geworden maar voor hetzelfde geld laat ze zich overdonderen en zit ze ergens aan vast.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Femke:-)

Femke:-)

07-02-2010 om 20:01

Het kan zijn dat:

- de aanmelding nog niet geregistreerd staat..dat duurt even. Ik weet niet hoelang het is geleden dat je haar hebt aangemeld? Ik geloof dat het tot 6 weken kon duren.
-of je moeder is klant bij een van die organisaties waar ze nu nog door gebeld wordt..want die vallen buiten het bel-me-niet-register...
- of de aanmelding is helemaal niet goed gegaan...dat kan ook nog natuurlijk. Probeer het anders nog eens.

groet, Femke

Ik hoorde laatst..

...dat het bel me niet register een flinke vertraging heeft in de verwerking. Ze hebben in korte tijd meer dan 3 miljoen aanmeldingen gehad en dat lijdt tot vertragingen. Het kan oplopen tot zo'n 10 weken....

Monique D*

Monique D*

08-02-2010 om 15:27

Is infofilter hetzelfde als belmeniet?

Ik vraag mij het volgende af:
Is infofilter hetzelfde als belmeniet?

Infofilter = belmeniet

ja, dat is volgens mij hetzelfde!

Kaaskopje

Kaaskopje

09-02-2010 om 02:32

Link

Op www.infofilter.nl staat bel-mij-niet als link tussen het aanbod van infofilter. Je kunt ook direct naar www.bel-mij-niet.nl.

Heirthe

Heirthe

10-02-2010 om 11:02

Nog regelmatig lastig gevallen

word ik terwijl ik me al lang geleden aangemeld heb bij het bel me niet register.
Ik word er niet goed van. Ze bieden je dan ook altijd weer opnieuw aan dat je je kunt laten registreren en ik dan weer uitleggen dat ik dat al gedaan heb..
Ik heb wel wat beters te doen zeg.

amk

amk

10-02-2010 om 11:57

Telefoonnr achterlaten

op een site etc is al voldoende om je inschrijving weer ongedaan te maken. Blijkbaar heb je dan geen bezwaar meer.

Puck

Puck

11-02-2010 om 10:41

Lekker didi

Niet opnemen bij nummer onbekend is vaak geen optie: gewone bedrijven (zoals bij ons bijv. de dokterspraktijk en de apotheek) werken vaak ook met afgeschermde nummers en privé-personen met een geheim nummer ook. Die zouden dan allemaal niet meer contact kunnen maken.

Puck, biij nummer onbekend

Pukc, een aantal weken was ik alle telefoontjes met 'nummer onbekend' ZO zat dat ik de telefoon zo opnam:
met mijn sjiekste stem zei ik: U spreekt met een telefoonfilter. Spreek na de piep duidelijk uw naam in of toets uw pincode. Iedereen die ik WEL wilde spreken nam ik dan gewoon verder aan. Maar meerdere telefoontjes werden meteen verbroken. Dat zullen die ongewenste bellers wel geweest zijn.

Ik heb dus normaal gesproken ook vaak de neiging om 'nummer onbekend' gewoon niet meer op te nemen.

Puck

Puck

16-02-2010 om 08:40

Ha ha, dirksmama

Dat vind ik dan weer een leuke tussenoplossing. De mensen die je kennen weten dat je dan toch aan de andere kant hangt en zullen gewoon gaan praten. Maar dan neem je dus nog steeds alle telefoontjes wel op. Maar toch: juist omdat wij een geheim nummer hebben worden we echt zelden of nooit gebeld voor commerciële troep. Tja, en kennelijk moet ik dan maar voor lief nemen dat ik de telefoonbeantwoorder van andere mensen wat vaker in moet spreken omdat ze onbekende nummers niet opnemen. Beetje lastig (ik vind inspreken niet zo fijn) maar dat weegt wel op tegen de ergernis die ik zou hebben van commerciële telefoontjes.

Nuniet

Ik ben nu weer in Indonesie en heb de huistelefoon doorgeschakeld naar mijn Nederlandse mobiel. Die laat ik gewoon ratelen. Nummers in de melder bel ik terug via Skype. Nummer onbekend heeft pech, die hoort de komende maanden niets van me.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.