Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cqcq

cqcq

09-10-2009 om 22:31

Beginnerstips voor wave-boards.

Nadat ik de wave-boards op het plein gezien heb, heb ik besloten om er ook maar eentje voor mijn kinderen aan te schaffen. Leuke stimulans om wat vaker buiten te spelen. Alleen wilde moeders het ook wel eens proberen. Maar hoe blijf je uberhaupt staan op zo'n ding? De jongens op het plein rijden er natuurlijk zoefend op weg.
Iemand beginnerstips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Muurtje

zet 'm scheef neer ergens vlakbij een muurtje. Ga zelf met je rug naar het muurtje staan. 1 voet erop en hoppa de andere ook zie in evenwicht te blijven! (muurtje kan daarbij veel helpen) En dan beweeg je enigzins heen en weer of je duwt je aan het muurtje af...
verder kom ik ook nog niet.(en man ook niet)
groeten albana

cqcq

cqcq

11-10-2009 om 21:07

Leuk filmpje,,

Maar ik ben dus een echte beginner.. kan nog niet eens mijn evenwicht houden op een wave-board. Het is net zoiets als fietsen volgens mij, je moet zowel bewegen als evenwicht houden en dat tegelijk leren.

Ben inmiddels trouwens al iets verder, ben mijn evenwicht aan het oefenen door op te stappen ergens langs een muurtje, waar het een beetje schuin afloopt, zodat ik zelf geen snelheid nog hoef te maken.

Kan ik eerst mijn evenwicht oefenen, voordat ik ook nog beslist moet bewegen om vooruit te komen.

Kinderen doen het al heel aardig trouwens...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.