Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bedankje schoonouders, tips?

Dag,

Onze schoonouders hebben ons het afgelopen jaar erg geholpen. Zowel met oppassen maar ook met onze verbouwing. Nu alles achter de rug is willen wij ze graag bedanken door heb te trakteren op een weekend weg met ons gezin. Dit willen zij graag maar is er tot op heden niet van gekomen . Ik ben op zoek naar iets leuks om te huren en iets in de buurt waar we dan op zaterdag heen kunnen gaan. In totaal zijn we met 4 volwassenen en 4 kids. Dus het moet een beetje ruim zijn. We houden erg van natuur. Ik heb al gekeken naar staatsbosbeheer maar dat is lastig voor een weekend. Wie heeft een goed idee?

Bedankt alvast voor het meedenken

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liedewij

liedewij

16-08-2010 om 10:33

Rabbit hill

Is een park van Landal. Ligt mooi in het bos, tegenover een enrme zandverstyuiving. Je loopt zo het bos in, mooie wandelroutes. En mooie fietsroutes. Er is vermaak voor de kinderen(eenvoudig binnenzwembad,binnenspeeltuin, grote buitenspeeltuin,kleine dierenweide) maar je kunt het ook goed ontlopen. Er zijn 4-6-en 8 persoonsbungalows. Dagje weg kan het Dolfinarium zijn,Julianatoren,Paleis het Loo/Aardhuis. als je nog jonge kinderen hebt is Malkeschoten nog leuk(tot een jaar of 10. Apenheul is ook leuk.

Faya

Faya

16-08-2010 om 12:40 Topicstarter

Gekeken

Ik heb het gelijk opgezocht en het ziet er leuk uit maar het is wel een park. Ik denk dat wij ons als gezin prima zullen vermaken maar met schoonouders erbij weet ik het niet. Ben denk ik meer op zoek naar vakantiehuisjes die mooi liggen. Nog andere tips?
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rembrand

Rembrand

16-08-2010 om 13:08

Particulier vakantiehuis?

Bedoel je dat dan ?
M.

Of landal greenparcs ofzo

je kan naar texel gaan, vond ik wel leuk voor 3 dagen (daarna heb je het wel gezien), beetje in de duinen, naar ecomare, vis eten in de haven.

Geen idee of texel te doen is qua afstand ? Of anders een hotel in Limburg of de Veluwe. De veluwe vin dik ook altijd prettig, hotelletje, dagje apenheul, wandelen op de hei.

Park

wij nemen mijn moeder één keer per jaar een weekendje mee weg. We hebben een keer in een particulier huisje gezeten en twee keer op een park. Van het park zei mijn moeder.....dat is leuker voor de kinderen en dus vindt zij dat ook leuk. Ze geniet er namelijk ook van als de kinderen lekker gezwommen hebben en helemaal blij zijn.
Dus wie weet vinden jullie juist op een park wat alle leeftijden van het gezelschap blij maakt.

De huizen van Staatsbosbeheer kan je trouwens in het laagseizoen wel in het weekend huren. Is ook leuk trouwens.....en ze liggen erg mooi.

groetjes van Purk

Sterre42

Sterre42

16-08-2010 om 16:29

Of via natuurmonumenten

die hebben ook huisjes in de verhuur:

http://www.natuurmonumenten.nl/node/81934

Faya

Faya

16-08-2010 om 17:36 Topicstarter

Dank!

Ik weet het niet goed wat ik wil. Maar een particulier vakantiehuis in een mooie omgeving trekt me nog het meest. Dan kunnen we op zaterdag naar een pretpark oid gaan en zondag lekker wandelen. Ik ga vanavond bij natuurmonumenten kijken. Ik vind het altijd prettig om ervaringen van anderen te lezen vandaar mijn vraag. Voor onszelf maakt het niet veel uit, wij vermaken ons overal maar schoonouders zijn wat kritischer dus vandaar dat ik graag zeker wil weten dat het goed is. Bedankt in ieder geval voor de reacties!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.