Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Beaujolais primeur

Ligt het aan mij, of heb ik die gemist afgelopen najaar? Ik heb in november nog wel in verschillende supermarkten gekeken, maar tot vandaag niet meer aan gedacht. Was er geen beaujolais primeur afgelopen jaar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen idee

Geen idee of er dit jaar beaujolais primeur was. Ik denk het wel, maar je hebt er wat mij betreft bijzonder weinig aan gemist. Ik vind het niet te drinken. En ik krijg er de volgende dag enorme hoofdpijn van.

Bellefleur

Bellefleur

20-01-2011 om 09:17

De beaujolais primeur? dat is zó vorige eeuw!

Hij is er wel geweest in november. En het was net als alle andere jaren niet een beetje bocht. Het is dat we mijn zwager op onze trouwdag plechtig hebben beloofd dat we elk jaar de beaujolais primeur zouden vieren. We zouden die beker graag aan ons voorbij laten gaan. Het was dit jaar lastig de beaujolais te vinden, het stond echt op een achterafschap in onze AH. En nergens bordjes dat ie arrivee was... Volgens mij, is de beaujolais primeur uit!

Silone

Silone

20-01-2011 om 10:21 Topicstarter

Aha! weggestopt!

Ik neem ieder jaar een fles mee in december naar mijn vader. En ik moet toegeven, hoewel ik soms gruwel als ik hoor wat er bij een ander op het bord ligt, slobber ik met plezier een huiswijntje van ah naar binnen. Ik heb er geen bal verstand van, en het smaakt me best. Doe eens een gooi, wat is nu echt lekkere (rode) wijn, of moet ik gewoon de wijnalmanak voor mijn verjaardag vragen?

Julia64

Julia64

20-01-2011 om 10:43

Supermarktwijngids

Als ik jou was zou ik de Supermarktwijngids van Nicolaas Klei kopen (of cadeau vragen). Die investering van 15 euro haal je er ruimschoots uit, want je drinkt nooit meer vieze wijn (in alle supermarkten zijn dus lekkere wijnen te krijgen voor minder dan 5 euro). Bovendien schrijft Nicolaas Klei erg grappig (vind ik dan), dus het is ook nog eens leuk leesvoer.

Silone

Silone

21-01-2011 om 11:08 Topicstarter

Julia

Bedankt! Ik heb hem besteld bij bol.com. Goede tip!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.