Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ise

Ise

06-07-2011 om 07:39

Bbq-vraagje

Dit weekend hebben we een BBQ-feestje voor de klas van mijn zoon. Nu zag ik bij de Aldi chickenwings in de diepvries. Weet iemand of je die toevallig ook op de BBQ kunt doen? Verder wil ik voor iedereen een hamburger en een worstje en het liefst iets van saté. Heeft iemand enig idee waar ik voorgegaarde saté kan krijgen? Verder zijn natuurlijk alle tips welkom .

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volgens mij

heeft aldi, of lidl of allebei ook wel bbq-paketten in de diepvries. Daarin zitten dan iig wel hamburgers, worstjes en misschien zelfs wel de sate.

Haha pelle

Heerlijk? Nou ja, daarover kun je van mening verschillen. Ik prefereer toch echt de zelfgemarineerde versie van sate
Maar voor een kinderfeestje waar je niet veel werk van wilt hebben voldoet het prima (en voor als Pelle langs komt).

Sligro/hanos

bij de Sligro kan je echt heerlijke voorgegaarde sate krijgen. Ze zitten met z'n zeventigen in een doos geloof ik. Echt verrukkeluk en o zo makkelijk. Je hebt alleen zo'n pasje voor een dergelijke winkel nodig dus...

groetjes van Purk

Ha!

de vleugeltjes!

Mijn gedachten bleven steken bij de sate's

Saté

Wat ik ooit heel treffend door een kleuter hoorde omschrijven als: "Mag ik nog zo'n vleeslolly?"

Op de website

In de folder van Aldi van afgelopen maandag waren specifiek pagina's aan BBQ producten besteed... kijk op de site van Aldi, scrol naar beneden en kijk bij 'zomerassortiment'.

Smul-ze!

Ise

Ise

06-07-2011 om 23:54 Topicstarter

Reactie

De gok gewaagd en bij de LIDL chickenwings gekocht. Vergeten te kijken of ze gepaneerd waren, maar ik laat wel weten of het een succes was. Geen tijd meer om naar de sligro of zo te gaan helaas, maar binnenkort toch maar eens die kant op gaan. Ik heb nu bbq-worstjes, hamburgers, chickenwings en spareribs. Lijkt me voldoende.
Bedankt voor alle reacties.

ilsepilse

ilsepilse

07-07-2011 om 15:17

Te laat gezien maar de chicken wings hot zijn lekkerrrrrr

van de aldi dus, die liggen toch in het diepvries vak?
Ik had ze laatst ook eens mee genomen en op het laatst kwam er nog een mee-eter op de BBQ en toen heb ik snel die hot chicken wings uit de aldi gehaald, ff id magnetron gelegd om te ontdooien en dan hup op de BBQ, ze waren heerlijk en NIET gepanneerd!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.