Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Barbecue en de kids / pubers

Binnenkort hebben wij weer onze buurt-barbecue, hartstikke gezellig! We kijken er enorm naar uit en tot nog toe hebben de kinderen altijd een eigen programmaatje gehad: Stokken zoeken om daarop de broodjes bakken boven het open vuurtje. Waren ze lekker zoet mee tijdens het opbouwen van tent en barbecue. Inmiddels is de helft van die kinderen puber die dat dus echt niet meer interessant vinden. Dus zijn we nu naarstig op zoek naar een alternatief programma, voor (7) pubers >12 en jongere kinderen < 12 apart of gezamenlijk, of met z'n allen. Niet te moeilijk maar wel iets gezelligs. Ik zou heel graag jullie ideeën, suggesties, ervaringen horen!
Petra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier

bij de bbq zijn alle kinderen erbij, daarna doen de jongere kinderen nog wat jij hierboven beschreef en de oudere kinderen gaan in een huis met z'n allen een filmpje kijken. Iedereen blij

groetjes van Purk

Petra vanB

Petra vanB

08-07-2011 om 14:27 Topicstarter

Voorprogramma

Pruk, filmpje is wel een goed idee, die gooien we in de groep. Blijkt dat ik mijn vraag niet goed had gesteld: het gaat om een voorprogramma voor de kinderen, terwijl de barbecue aan het opwarmen is. Daarná gaan we met z'n allen barbecue-en en de kleintjes gaan naar bed.
Wat zou een leuk voorprogramma kunnen zijn voor alle kids ?

bibi63

bibi63

09-07-2011 om 16:26

Moet je pubers nog entertainen dan???? Ze doen lekker mee met de bbq en wat ze daarvoor of daarna doen, zouden ze van mij lekker zelf mogen uitzoeken (tv kijken, hangen, helpen het bbq-gebeuren klaar te zetten, salades maken)
Gr. Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.