Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Heirthe

Heirthe

11-01-2010 om 10:53

Bankhoezen van neckermann

Is dat wat?
Mijn banken zien er niet meer uit en we hebben geen geld om nieuwe te kopen.
Ik wil dus bankhoezen kopen en had bij Neckermann wat gezien wat nog enigzins acceptabel is
Iemand ervaring met bankhoezen, lijkt het niet goedkoop enzo?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

11-01-2010 om 12:59

Ah ben ook benieuwd

Ik heb kleden bij Blokker gekocht waardoor het er wel weer redelijk uitziet, maar het nadeel van kleden is dat ze na elke zitronde weer rechtgetrokken moeten worden. De hoezen van Neckermann zijn niet goedkoop, ik kwam toen ik ernaar keek op 100 euro, maar dan heb je wel iets wat strak zit lijkt me. Ik ben ook benieuwd hoe het zich houdt na een wasbeurt.

Waardeloos

Een paar jaar geleden om dezelfde reden als jij noemt die dingen besteld bij de Neckerman (geloof ik, kan ook best de Wehkamp zijn) We hadden toen een 3- en een 2 zits bank. De hoes voor 3-zits paste toen met veel trek en duw om de 2zitter heen, maar zat niet mooi. Rare kreukels enz. Ik heb het toen teruggestuurd en bij de Xenos nieuwe grand-foulards gekocht... Ik denk trouwens wel dat het aan de soort bank ligt die jij hebt. Wij hadden toen banken met hele hoge armleuningen (even hoog als de rugleuning) Misschien als je een wat anders gevormde bank hebt dat het wel werkt. Gr Suus

Ilva

Ilva

11-01-2010 om 14:32

Helemaal niks

Wij hebben ze ook een keer besteld. Maar als je bank niet helemaal recht is (rechte hoeken) heb je er niets aan. Die van ons een beetje rond en het zat echt voor geen meter. Het pas volgens mij alleen op de bank die op het plaatje staat. Is je bank iets anders dan heb je lelijke kreukels en stukken stof over. Nee, ik zou het niet doen. Wij hebben ze teruggestuurd.

Nasha 1st

Nasha 1st

11-01-2010 om 19:26

Het zag er niet uit!

wij hebben het ook ooit geprobeerd.....ik zie mijn man nog kijken.....vroeg toen fijntjes....wat vind je er zelf van? .... ik wist genoeg en ze zijn weer teruggegaan....en we hebben een nieuwe bank gekocht

Heirthe

Heirthe

11-01-2010 om 22:14

Mmm

Tja, ik ben er zelf ook bang voor dat het geen gezicht is maar ga het toch proberen. Hoop eigenlijk dat dit wel mooie zijn maar heb mijn twijfels.
Weet iemand toevallig een site waar je bankhoezen kunt kopen, wel leuke moderne natuurlijk.
Anders moet ik misschien zelf achter de naaimachine pfff..

Nasha 1st

Nasha 1st

11-01-2010 om 22:45

Kijk

het voordeel bij Neckermann is dat je het kan terugsturen toch? Gewoon bestellen, zie je het vanzelf

Heirthe

Heirthe

12-01-2010 om 11:42

Geen gezicht!

Ik heb ze net ontvangen en het is geen gezicht, ze passen ook niet goed om mijn banken en ik vind de stof waardeloos, van die stomme golfjes
Gelukkig kunnen ze idd terug maar dat kost me dan wel weer verzendkosten

Nasha 1st

Nasha 1st

12-01-2010 om 12:54

Foske

nee hoor...bij Neckermann kost het je niks als je het weer terugstuurt....en die met die golfjes hadden wij ook....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.