Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Badstop van babybadje weg

Hallo ,

Mijn man heeft net met het badwater de badstop van het kleine plastic badje door de wc gespoeld (hij is ook niet blijven hangen in die wc-knik)
Nu hebben we op internet gekeken, maar bij de doe het zelf zaken zijn alleen de badstops voor de normale ínbouwbaden'te krijgen. Weet iemand of zoiets ergens nog te bestellen is en zoja, waar???
Alvast bedankt,

Angeela

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

13-04-2009 om 20:03

Babyzaak

bij de babywinkels worden deze stopjes gewoon los verkocht, en anders past een kurk van een wijnfles vaak ook

Claudia B

Claudia B

13-04-2009 om 20:05

Badstopje

hebben wij ook eens gehad en gewoon bij de Prenatal (of zelfs ook de Hema toendertijd) kun je een badstopje halen.
Moet geen probleem zijn er weer 1 te vinden

Angeela

Angeela

13-04-2009 om 20:22 Topicstarter

Bedankt

Hoi, bedankt voor jullie reaktie en tips.
Ik heb nu een afsneden kurk van een fles wijn erin gedaan en die past (voorlopig) prima.
Groetjes,

Angeela

Hema

Bij Hema hebben ze altijd een paar extra liggen.
Groeten Lieuwkje.

MaximeM

MaximeM

13-04-2009 om 22:07

Gratis

Hoi,

Ik kreeg er toendertijd gewoon eentje gratis bij Prenatal. Volgens mij kwam de vraag wel vaker, want de verkoopster deed een graai onder de toonbank en ik mocht de stop dus gewoon gratis meenemen.

Maxime

Anneja

Anneja

14-04-2009 om 11:54

Vastlijmen

Die van ons was ook altijd kwijt, ik heb hem uiteindelijk gewoon in het badje vastgelijmd. Bij ons staat het badje toch in de douchebak of het grote bad, en toen ie nog op tafel stond kon ie met een stukje tuinslang ook gewoon leeggeheveld (slang op bodem leggen, aanzuigen, ander eind van de slang in de wasbak/emmer, of, als je een beetje doorgeslagen bent in de milieudinges, in de wasmachine/achtertuin/stortbak. Voortuin mag ook.)

anne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.