Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bertje1

bertje1

27-09-2009 om 09:59

Badkamer-raam-wat er voor hangen?

Wij hebben een nieuwe badkamer, met een groot raam. ik ga er nog 'plakfolie' op plakken, dat je niet zomaar naar binnen kunt kijken, maar wat is verder handig. Luxaflex??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

27-09-2009 om 10:16

Niks?

Waarom zou je er verder nog wat voor willen hangen? Voor de gezelligheid/aankleding? Dan zou ik voor iets ernstig kunstofferigs gaan. Luxaflex vind ik altijd een ramp: zo stoffig, zelfs in de badkamer.

Fatima

Fatima

27-09-2009 om 10:21

Niets?

Ik weet niet hoe laag het raam komt maar plakfolie houdt weinig tegen als je het licht aan doet in je badkamer. Je ziet net de details niet maarje kunt precies zien wat iemand doet.

Dus tenzij je een hoog raampje hebt zou ik dat niet doen.

Bibi72

Bibi72

27-09-2009 om 11:17

Rolgordijn

Wiju hebben ook plakfolie op het badkamerraam. En om de reden die Fatima noemde, hebben wij er een rolgordijn voor gehangen. Wel één speciaal voor vochtige ruimtes uiteraard! Voor op de dag voldoet de folie prima, maar zodra je het licht aandoet, moet je idd iets anders hebben!

Nasha 1st

Nasha 1st

27-09-2009 om 11:52

Met de juiste folie

zie je echt niks hoor! Wij hebben ook net een nieuwe badkamer en al die dingen voor het raam, het wordt vies, klam en schimmelig. Dus nu ook plakfolie er op gedaan, een met een druk werkje, daardoor zie je echt niks hoor, buiten, ja als ik er met mijn boobs tegen aan ga staan, maar volgens mij doen maar weinig vrouwen dat

Dendy Pearson

Dendy Pearson

27-09-2009 om 15:28

Idd

goede folie gebruiken en dan zie je niets!

Dendy

Ander glas

bubbelglas of melkglas erin zetten. Ik hou persoonlijk niet van raamstoffering in badkamers.

wendelien

wendelien

28-09-2009 om 16:46

Plant

Wij hebben ook zo'n megaraam in de badkamer. Daar staat een papyrusplant in en verder hebben we een vrolijk douchegordijn van Ikea om 's avonds dicht te schuiven.

Mathilde

Mathilde

29-09-2009 om 13:17

Douchegordijn!

Dat is ook een idee! Nu hebben wij zo'n zogenaamd badkamer rolgordijn, maar het zit al onder de schimmel (ondanks altijd luchten overdag). Hiervoor had ik katoenen gordijntjes, die vielen wel mee qua schimmel maar de print kon niet tegen de zon. Dat zag er na een paar jaar ook niet meer uit. Plakplastic durf ik niet aan, straks ontstaat er nog een file haha. Maar een douchegordijn, daar had ik nog niet aan gedacht! Dank voor de tip.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.