Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

11-10-2009 om 09:09

Babykleertjes

Hoi allemaal,

Inmiddels heb ik alweer een grote tas vol babykleertjes die te klein zijn. Ik heb even op Marktplaats gekeken, en zie dat zelfd de duurdere merken, nauwelijk iets opbrengen (imps en elfs wordt vaak helemaal niet op geboden zelfs).

Heeft het nog zin om dingen op Marktplaats te zetten? Of wie weet anders een prettige tweedehands kinderkledingwinkel waar ik een en ander naar toe kan brengen?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zet het anders op

www.gratisoptehalen.nl

gr Pham

liora

liora

11-10-2009 om 11:23

Nee

Hoi,

Nee ik wil het verkopen, en als dat niet lukt, ken ik wel mensen die het kunnen gebruiken. Maar mijn vraag gaat specifiek over verkoop van babykleding, niet over hoe ik van de kleertjes afkom.

Liora

Weet ik niet

ik probeer wel via marktplaats en ebay te verkopen, maar het is veel moeilijker dan vroeger, er is gewoon te veel aanbod.

Ik geloof dat er in Haarlem een 2e hands kledingwinkeltje is maar daar krijg je er ook nauwelijks iets voor heb ik gehoord dus ik heb er geen zin in om dat uit te proberen. Best zonde, er zitten leuke en dure dingen bij, ik heb ook nog best veel nieuwe dingen die alleen gewassen zijn of waar zelfs de kaartjes nog aan zitten. Grutjes, er zijn al 3 maten kleding door heen hier (50,56 en 62) !

Rieke

Rieke

11-10-2009 om 13:00

Liora

Kijk eens in de snuffelgids hier op OO. Daar staan adressen van 2ehands kinderwinkels door heel nederland, zit ook vast wel iets bij jou in de buurt.

mee1977

mee1977

11-10-2009 om 13:04

Wat ik doe

Het hele kleine werk 50/56/62 heb ik bij het centrum voor tienermoeders gebracht. Ja helaas brengt dat niets op, maar hun zijn geholpen.

De maat 68 en straks 74 gaat naar een 15 jarige moeder hier in de wijk.

En vanaf maat 80 gaat ik het via de kledingbeurs verkopen.(hier gaat kledingbeurs vanaf mt 80) Ook hebben wij op school 1x per 2 jaar een vrijmarkt en dan kan ik (oudste 2 kinderen) het ook verkopen.

Marktplaats begin ik niet eens aan. Daar is zoveel keus, vaak blijf je er dan toch mee zitten.

Anna3

Anna3

11-10-2009 om 14:05

Van eesterenlaan

Ik een leuke tweedehandswinkel aan de Van Eesterenlaan in het Amsterdamse Oostelijk Havengebied kun je kinderkleertjes (en speelgoed, boeken, etc.) inbrengen, zij hangen er een prijskaartje aan en jij krijgt provisie (ik weet niet hoeveel). Ik koop er zelf wel eens was, ben nog niet zover dat ik zelf al afstand kan doen van te kleine kleertjes

ijsvogeltje

ijsvogeltje

11-10-2009 om 18:38

Geen markt voor

Er is amper markt voor tweedehands babykleding. Ik ken een paar winkels met tweedehandskleding: vanaf maat 80 (of groter). Die kleine maatjes lopen gewoonweg niet. Dat is niet iets van de laatste tijd, maar (wat ik ervan heb begrepen) al heel lang zo. Als je een baby krijgt, krijg je veel kleding als kraamkado. En daarnaast willen de meeste kersverse ouders gewoon zelf wat spulletjes kopen. En kiezen dan vrijwel niet voor tweedehands.

Petra Kappers

Petra Kappers

12-10-2009 om 10:10

Wollepop

Ik breng alles naar Wollepop in de Bosboom Toussaint straat. heel aardige mensen. En wat ze innemen verkopen ze doorgaans ook wel.Goede locatie natuurlijk ookbijd e geboortestraat.

rozenstruikje

rozenstruikje

19-10-2009 om 15:31

Wollepop

Wollepop is een fijne winkel maar je moet wel goed opletten: Er zijn speciale brenguurtjes en je mag enkel de kleding van het aankomende seizoen brengen. Dus wat jouw baby nu niet meer past, zijn wsch zomerkleertjes en die kun je dus niet inbrengen.
Bel ze anders even, http://www.wollepop.nl/

rozenstruikje

Mariska

Mariska

20-10-2009 om 12:16

Markt

proberen op marktplaats... lukt dat niet dan lekker bewaren en verkopen op de markt koninginnedag...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.