Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sporty

Sporty

27-06-2009 om 18:45

Autostoel-organisers

Ze stonden van de week in de Kruidvatfolder. Van die zakken om achter de autostoelen te hangen, voor de spullen voor onderweg van de kinderen. Helaas overal uitverkocht. Wie weet waar deze nog meer te koop zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sporty

Sporty

27-06-2009 om 21:19

Bedankt

Bedankt voor de tips!

Annet

Annet

27-06-2009 om 22:42

Ik vind het rotdingen, maakt niet uit welk merk

Mijn kinderen hadden vooral iets aan die organisers toen ze nog in een kinderstoel zaten. Maar zij konden vanuit die stoel niet bij de organiser komen. De afstand was te groot.
Daarom heb ik ze ooit wel gekocht maar zijn ze nooit bevallen.

amk

amk

27-06-2009 om 23:50

Voorstoel

ik heb er 1 omdat het wel handig is als je in je eentje naar Frankrijk rijdt met een dreumes/peuter op de achterbank. Scheelt veel zoeken. Verder gebruik ik het ding nooit. Hoe moeten de kids er bij komen als ze vast zitten in een auto stoel. Als ze ouder zijn en wat meer beweeg ruimte krijgen door de gordel zou het misschien handig zijn. Maar dan kan ze d'r troep ook gewoon op de achterbank kwijt.

Biene M.

Biene M.

28-06-2009 om 10:15

Ik dacht eraan

wat speeltjes met touwtjes vast te maken aan de organiser zodat ze niet op de grond kunnen vallen en je alles bij een stop weer even snel kunt opruimen. Zou dat werken?

Wij zijn in de gelukkige omstandigheid dat er naast de dreumes ook een 14-jarige achterin zit. Die krijgt het nog druk met speeltjes en drinken aangeven

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.