Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Apt in parijs voor een maand; wie is er bekend?

Moet voor aantal collega's een maand een apartement boeken ivm een klus in Parijs. Dat moet in of vlakbij 'Levallois Perret' zijn, voorzover ik al googlend kan achterhalen is dat het 17e arrondissement.
Klopt dat?

En bij zoeken kom ik op termen als 'Ile de France' e.d. - bij de meeste agencies zie ik echter geen arrondissement staan.
Wat is handig zoeken? Welke 'parisienne' heeft een goede tip voor wat een leuke/goede buurt is?
Liefst met wat eettentjes in de buurt; zijn mannen, gaan echt niet zelf koken . Het mag best een beetje 'upmarket', moet oa WiFi hebben etc.

Ik ben benieuwd. Heb het razend druk en niet veel tijd om me er echt in te verdiepen, dus hoop op een kenner tussen jullie!
Dank
Mare

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Stelle

Stelle

26-03-2009 om 19:23

Tip

www.ahparis.com
hier kun je een appartemtn zoeken adhv jouw criteria: welk arrondissement, hoeveel kamers, etc. Vond het niet goedkoop (duhh, tis parijs..), maar wel goede service en ze hebben erg veel op leuke plekken. Jee, een maand parijs, ben jaloers!

Bennikki

Bennikki

26-03-2009 om 21:03

Ik kan van harte aanbevelen

De volgende organisatie:

http://www.parisaddress.com/

Superservice, duidelijke site, prima appartementen, vriendelijke mensen. Ben er deze winter 2 keer mee naar Parijs geweest.

Hoe dan ook, veel plezier!
Bennikki

Mare

Mare

27-03-2009 om 10:20 Topicstarter

Nou plezier...

.. het is voor een aantal collega's. IT-ers die daar een groot project moeten opstarten en begeleiden.
Maar... als ik het moet boeken, moet ik toch zeker ook ter plekke kijken of het wel ok is.
En zorgen dat er wat eten en drinken in huis is voor de jongens, toch? En dat kan natuurlijk best in een weekend. Avec mon mari of zo

Dank voor jullie tips btw. Ik ga er zo weer even induiken. Idd. het mag ook best iets verder weg als het maar met de metro goed te bereiken is. Ga dus zo even met link Sinilind aan de slag om te zien hoe/wat qua metro, en dan jullie linkjes uitproberen.

Het is inmiddels overigens 2 maanden geworden (begin april tot eind mei), moet even zien of dat het makkelijker of juist moeilijker maakt.

Voor verdere tips houd ik me aanbevolen!
groet
Mare

Mare

Mare

27-03-2009 om 12:02 Topicstarter

Ik dwaal al uren door paris paris...

leuk zeg! Krijg er zelf ook zin in, verdorie.

Stelle, mooie appartementen maar die zijn idd wel prijzig. Site die Bennikki aanbeveelt heeft betere prijzen, en daar zitten ook wel heel mooie tussen.
Ben met eigenaar (monsieur Fabien) inmiddels aan het mailen, eens zien of daar wat uit komt.

Met de metrokaart van Sinilind kom ik uit op arr. 1, 2, 8 of 17, met nog wat uitwijkmogelijkheden. Gaat volgens mij helemaal lukken zo!

Super dames, dank!

Mare

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.