Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maarlen

Maarlen

07-09-2010 om 08:58

Appeljam: waar te koop?

Afgelopen weekend heb ik op een ambachten marktje in de Delftse Hout een overheerlijk (en veel te klein) potje handgemaakte appelgelei met kaneel gekocht. Echt superlekker en zonder toegevoegde suikers. Weet iemand een winkel in Zuid-Holland of desnoods een webshop waar je appelgelei (of appeljam) kan kopen? Ik zie het nooit in de supermarkt en zelf maken is volgens mij een hele klus ...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

07-09-2010 om 09:51

Zelf jam maken

Jelf jam maken is helemaal niet zoveel werk vind ik. Oke, je bent een avondje bezig maar dan heb je ook een voorraad voor een heel jaar. Gewoon op smulweb oid zoeken naar een lekker recept en dat evt. aanpassen aan je eigen smaak. Paar weken allerlei potjes verzamelen, even uitkoken en je kunt aan de gang. Eitje....

Bastet

Bastet

07-09-2010 om 12:02

En...

Koop dan niet de gewone geleisuiker van van Gilze,maar marmello bij de natuurvoedingswinkel.Dan proef je ook nog het fruit..
Bastet

Fleur Mas

Fleur Mas

07-09-2010 om 19:54

Ik meen mij te herinneren

dat ik heel veel ambachtelijk gemaakte Jam gezien heb in het winkeltje van boerderij het geertje in zoeterwoude,of er appel bijzat weet ik niet meer maar je kan allicht ff bellen,
groet Fleur

Webshop

Hier hebben ze het:
http://www.vankaastotz.nl/index1.html

Van Woerkoms Appel/Kaneel confiture 380 g voor EUR 4,50. Ik heb niet naar de verzendkosten gekeken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.