Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nasha 1st

Nasha 1st

29-11-2009 om 16:23

Andere wasdroger

ik denk dat mijn wasdroger, na ruim 16 jaar trouwe dienst, het nu toch gaat opgeven. Een snerpende pieptoon als hij aan het draaien is lijkt mij niet normaal...Ik denk dat hij ergens aanloopt ofzo, maar ja, laat je zo'n oudje nog repareren? De voorrijkosten zijn waarschijnlijk nog duurder dan een nieuwe.

Nu is dit een Zanker en 16 jaar voor een intensief gebruikte machine vind ik niet verkeerd. Maar Zanker is er niet meer....Helaas. Welke, enigszins betaalbare (laten we zeggen tot 500 euro) machine is kwalitatief vergelijkbaar? Ik neig weer een beetje naar Bosch omdat ik daar ook goede ervaringen mee heb...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Siemens extra klasse.

net vorige maand aangeschaft, na vorig jaar ook een wasmachine te hebben gekocht van die serie.

Ik ben er erg tevreden over. Simpele knoppen, duidelijke progeramma's, perfect resultaat, en net wat solider dan een goedkope droger (geen plastic deursluithaakjes, maar echt metaal, dat soort dingen.). Volgens mij was ie wel ongeveer rond jouw budget. Mijn vorige droger was ook een Siemens en die heeft het ook een jaar of 14 volgehouden. Toen vorig jaar de nieuwe wasmachine werd afgeleverd zat de bezorger vol trots te kijken naar zo'n oud mdelletje die het nog steeds goed deed! (er is ook een 'gewone' Siemens, die goedkoper is, maar vast ook prima. Al mijn bosch/Siemens apparaten lijken tot nu toe een lang en probleemloos leven te leiden, dit in tegenstelling tot bv AEG, waar ik heel wat minder blij van word)

Ingrid

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.