Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

vlag en wimpel

vlag en wimpel

14-06-2011 om 11:10

Alternatief voor vlag bij diploma

Mijn dochter hoopt donderdag te horen dat ze geslaagd is. Ik zou dan graag de vlag willen uitsteken, maar: ik heb geen vlag en dochter wíl geen vlag. Eigenlijk zoek ik naar iets anders dat ik, behalve haar schooltas, aan een bezemsteel kan vastmaken (en die klem ik dan weer onder het schuifraam).

Ik dacht al aan linten o.i.d., maar heeft één van jullie misschien nog een leuke suggestie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Boeken/schriften

Je kunt aan een touw wat boeken ven/of schriften onder elkaar hangen. Dat heb ik wel eens gezien.
Of zo'n grote letterslinger van "GESLAAGD" oid?

Fiorucci

Fiorucci

14-06-2011 om 13:02

Hier...

Ik heb bij xenos afzetlint gekocht, met GESLAAGD erop, waar ik de crimescene mee afzet (lees: de voortuin) En ik heb nog een letterslinger voor het raam.

Vic

Vic

14-06-2011 om 19:49

Vlaggetjes en ballonnen

Mijn ouders hadden, heel lang geleden, het huis versierd met een vlaggetjeslint en ballonnen. Mijn tas hing aan de metalen hendel van het uitzetraam in mijn slaapkamer. Was erg leuk.

Jade

Jade

14-06-2011 om 20:19

Mijn zoon...

...hoopt morgen te horen dat ie is geslaagd en ik heb ook geen vlag. Kan 'm niet kwijt namelijk.....

Ik heb wel vlaggetjes liggen en volgens mij nog wat ballonnen. De tas ga ik, bij goed nieuws, dan aan de metalen hendel van het uitzetraam hangen (goeie tip).

vlag en wimpel

vlag en wimpel

14-06-2011 om 21:07

Aha, dus even langs bij

Xenos. Dan haal ik daar van dat lint. Onderaan maak ik een balletje, dan lijkt het net een wimpel. Dank voor jullie tips!

Hee, duimen dat al die versierselen

bij jullie allemaal lekker opgehangen kunnen worden! Wat een spannende dagen zijn het.

Ik weet nog dat wij ook geen vlag hadden - en het lot eigenlijk niet durfden te tarten door er 1 te kopen speciaal hiervoor . Toen we het verlossende telefoontje kregen wilden we het toch de hele wereld (lees; de buurt) laten weten dus snel bij de buren stok+vlag geleend en die een beetje vastgemaakt aan 't raam. Haha, en de 'schooltas' (een soort grote uitgaanstas) buiten gehangen. Helaas veel regen, dus die tas was geruineerd; kon ons niks schelen, waren superblij dat 't toch nog in 1 keer gelukt was!

Gefeliciteerd alvast, en idd lekker uitleven met vlaggetjes etc. Ook al is 2e nog niet zo ver (die moet nog 3 jaar), ik kan erg genieten van al die tekenen dat er in dat huis hier en dat huis daar een geslaagde woont!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.