Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

27-08-2010 om 12:53

Almere

Tja Almere blijft me bezighouden. Wat zijn nou echt leuke buurten waar je voor ca 190.000 of minder een woning kunt kopen?

Filmwijk? Literatuurwijk?

Overigens denk ik niet serieus dat ik het zou doen omdat mijn oudste zoon van 7 jaar al twee keer van school is gewisseld dus dat vind ik wel genoeg. Maar het houdt me toch bezig. Jammer dat ik de knoop niet een jaar of vier geleden kon doorhakken.

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

volgens mij heb ik dat wel eens eerder gezegd. Ga eerst eens een paar huizen bekijken in die prijscategorie, en zie je jezelf daar dan wonen. En wees er ook bewust van dat je als je een koophuis hebt alles zelf moet doen, dus als er iets stuk is, een lekkend dak, een verstopping in het riool etc dan moet je dat zelf regelen en betalen.

Aan de andere kant, het is een kopersmarkt, je kan flink onderhandelen er is veel aanbod. En ga altijd voor de locatie, locatie locatie. Wat is de verwachting van de huizen die je op het oog hebt, zijn die tenminste waardevast en geschikt om jaaaaren in te blijven als dat nodig is ?

En in amsterdam dan

of direct rondom Amsterdam, een leuke benedenwoning met tuin bijvoorbeeld in een kinderrijk buurtje ? Ik zie jou helemaal niet A'dam uit gaan.

Vic

Vic

27-08-2010 om 13:44

Dat dacht ik ook

Als ik op funda kijk tot 2 ton in Amsterdam krijg ik ontzettend veel resultaten. Liggen die woningen allemaal in niet leuke wijken? Of misschien moet je eens aan Haarlem denken. Daar staat ook veel te koop in jouw prijsklasse, en ik heb er best leuke huizen (in prima wijken) tussen gezien.
Ik snap wel Almere overweegt. Daar krijg je een groter en nieuwer huis voor hetzelfde geld. Maar het is natuurlijk niet echt een bruisende omgeving.

liora

liora

27-08-2010 om 14:16

Haarlem

Vind ik echt geweldig! Waar dan, wat is een leuke kinderrijke buurt binnen dat budget?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

De zoektocht naar de heilige graal

"een leuke benedenwoning met tuin bijvoorbeeld in een kinderrijk buurtje" voor maximaal 2 ton? Dat kun je in Amsterdam vergeten, Manda en Vic behalve misschien in de Bijlmer of in Nieuw West. Of heel, heel misschien een ex-huurwoning in Noord. Maar da's dan Floradorp etc, weet je wel, waar ze van die gezellige kerstbomenverbrandingen hebben en waar tijdens een WK de hele buurt oranje wordt geverfd. Je moet er van houden, za'k maar zeggen.

Ik vermoed zomaar dat Liora ook niet wild enthousiast wordt van de Bijlmer. Volgens mij krijg je trouwens van alle Amsterdamse buurten daar het meeste huis en tuin voor je geld, maar je moet er net zin in hebben.

Liora, je zou eens kunnen kijken in De Aker, da's volgens mij eigenlijk een soort Almere maar dan in Amsterdam, en goedkoper dan IJburg. Maar ook weer niet heel goedkoop en ik betwijfel of je rond de 2 ton er ook een tuin bij krijgt. Elders in Nieuwwest wemelt het van de betaalbare nieuwbouwwoningen, veel ook wel met tuin(tje) maar het is denk ik wel vooral in (voormalige?) achterstandswijken en ik weet niet of jij daar nu zin in hebt. Op zich is nieuwbouw te overwegen, spaart kk uit.

Een makelaar met een groot aanbod is (niet verrassend) Nieuw West makelaars.

Maar de prijs/vierkantemeterverhouding is in Almere vziw echt stukken gunstiger dan in Amsterdam, de gemeentes rond Amsterdam of Haarlem. Liora begint niet voor niks over Almere, da's vast niet uit liefde voor Doemere etc.

Groeten,

Temet

Vic

Vic

27-08-2010 om 14:38

Haarlem

Leuke kinderrijke wijken in Noord zijn o.a. Planetenwijk, Kleverpark, Delftwijk (maar dan het eerste stukje bij o.a. de Maas- en Rijnstraat), Indische buurt. Verder sommige straten in de Leidse buurt en het Rozenprieel (maar daar moet je wel oppassen want er zijn ook straten waar je echt niet wilt wonen).

Leuk wonen in almere-haven liora!

Wij wonen alweer een hele tijd in Almere-Haven (wijk de Gouwen) en dat bevalt gewoon erg goed. Het is hier dorpser zeg maar dan in Stad/Buiten of Poort. Woningen zijn hier nog steeds goed te betalen. Het is hier een rustige buurt, voorzieningen zijn op redelijke afstand, er is genoeg onderwijs om uit te kiezen, een bos bijna pal in je achtertuin, een strandje op 5 minuten fietsen, Almere-Stad centrum (vind ik persoonlijk niet zo gezellig) op 10 minuten fietsen dus geen gedoe met parkeergeld. Het haventje is erg gezellig en in de zomer zelfs toeristisch. Je kunt er goed eten of op een terrasje zitten. Genoeg te doen voor de kids....zeker voor de jongens want er zit hier een groot terrein waar ze bv hutten op mogen bouwen en waar veel voor ze georganiseerd wordt. De huizen zijn uiteraard ouder maar vaak wel veel groter dan nieuwbouw en dat geld ook voor de tuinen. Mensen zijn altijd erg verbaasd als ze hier voor de 1e keer komen en de ruimte zien die we hier hebben. En als ze dan horen wat we er voor betaald hebben krijgen ze bijna een appelflauwte haha.

Mensen die negatief BLIJVEN doen over Almere....ach, daar heb ik het echt wel mee gehad hoor. Natuurlijk zijn er genoeg wijken hier waar je echt niet wilt wonen maar dat geld toch voor alle grote steden tegenwoordig?! Zelfs in mijn lievelingswinkelstad Haarlem zijn er straten waar je echt niet wilt zitten met je kids! En iedere stad heeft zijn voors en zijn na's vind ik.

Kom gewoon eens een keertje kijken

Lea

Lea

27-08-2010 om 16:05

Kinderopvang

Volgens mij heeft Liora ook kinderopvang nodig. Dan moet je niet in Haarlem zijn. Daar is een (groot) te kort aan kinderopvang en in Haarlem Noord is dit het grootst. Almere maak je meer kans. genoeg buurten waar genoeg plek is. Echter kijk de inspectierapporten na want in Almere schiet de kinderopvang als paddestoelen uit de grond en de kwaliteit is hier en daar bar en bos.

Stel je voor

Ga naar de wijken in Almere waar je wel zou willen/kunnen wonen en ga daar eens een middagje met je kinderen op een bankje zitten. Kijk wie er langskomt, hoe de mensen reageren, maak een praatje en stel je voor dat je iedere dag een kopje koffie/wijntje met die mensen drinkt.
Ik snap dat je dan gelijk zegt dat je dat toch niet hoeft en wilt, maar je hebt wel iedere dag met je buren te maken, met hun kinderen op school, op de kinderopvang en in de straat, en je buren maken (samen met jou) de sfeer in een buurt of straat. Pas jij ertussen, leef je niet een heel ander leven?
Bedenk dan nog eens eerlijk bij jezelf of je hier zou willen wonen tussen deze mensen als het een bovenhuis zou zijn.
Ik zou er echt niet willen wonen, in Almere, ook al wonen er tussen al die mensen daar vast ook wel aardige buren. De sfeer is drie keer niets en dat ligt niet alleen aan de nieuwe huizen of het centrum.
Haarlem, ja! Amsterdam, ja! Liever een bovenhuis in een leuke buurt in Amsterdam (ook met kleine kinderen al is dat eventjes afzien) dan in Amere in een benedenwoning.

Ja precies

in Haarlem heb je voor onder de 2 ton echt geen leuke ruime woning in een prettige buurt.

Vic

Vic

27-08-2010 om 17:21

Manda

Ruim misschien niet, maar die huisjes in de Rijn- en Maasstraat zijn toch echt heel erg leuk. Qua ruimte kun je er trouwens prima in wonen met twee kinderen.

liora

liora

27-08-2010 om 17:40

Donna

Dank! Ik zal eens kijken in Haven. En wat zijn dan die wijken die niet goed zijn, dan hoef ik daar niet meer te kijken!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

reina

reina

27-08-2010 om 17:52

Haven is leuk!

Zoals bij velen bekend is woon ik al heel lang met plezier in A-Haven en ik ben ook van plan hier heel lang te blijven wonen. Waar je tegen moet kunnen als je in Almere woont is de eeuwige kritiek , maar daar stap ik vrolijk overheen, ik moet altijd grinniken als mensen elders een nieuwbouwhuis voor minimaal 2 x zoveel kopen in een wijk die evengoed in Almere zou kunnen zijn Als je echt van Amsterdam houdt vanwege het bruisende moet je hier denk niet zijn, dat is gewoon anders, ik zou voor geen goud in Amsterdam willen wonen en mijn kinders die daar allebei op school gezeten hebben én gewerkt ook niet, zoon kwam zelfs elke vrije dag naar Almere toen hij in A'dam woonde omdat hij het uitgaan hier veel leuker vond, 't is maar net wat je gewend bent
Welke wijken zijn leuk en welke niet? Ik woon in de Wierden (kijk uit op de gouwen Donna ), staat niet goed bekend volgens de gemeente, maar ik vind het heerlijk wonen, dat geldt ook voor bijv Binnen- en Langshof, maar ook daar ken ik mensen die er met heel veel plezier wonen. De Velden zijn luxere huizen, maar ook duurder dan een groot deel van Haven. Haven is groen, het centrum is voldoende voor de dagelijkse boodschappen en Stad, met een groot centrum, is heel dichtbij (kwartiertje met de bus), langs de binnenhaven zijn aardig wat leuke restaurantjes, het is dorps, daar moet je van houden. Haven is niet groot, dus rijd er eens rond, ga op zaterdag het centrum eens in (en drink dan een kop koffie langs de binnenhaven) en kom eens sfeer proeven, want die is er zeker, al is die anders dan die in grotere en oude steden.

reina

reina

27-08-2010 om 17:57

Mashumi (ot)

"De sfeer is drie keer niets en dat ligt niet alleen aan de nieuwe huizen of het centrum." Waar dan aan? Je vondt ons Almeerders maar rare mensen ? Beetje beledigend ben je wel, als je dat bedoelt .....

Inderdaad

Ik denk dat Reina inderdaad gelijk heeft. De meeste nieuwbouw (nou, ja, nieuwbouw is het niet echt meer) wijken in willekeurig welke stad ademt dezelfde sfeer. Als je ertussen past dan geloof dat je er heel gelukkig kan worden. Je voelt je dan thuis op het schoolplein, bij het kdv en op de speelplaats.
Mijn gevoel bij Almere komt omdat dat Almere ALLEEN maar uit dat soort wijken bestaat en ik mis er een bepaalde sfeer waar IK me in erg thuisvoel.
Postings van Liora in mijn achterhoofd, lijkt zij mij ook niet een dertien in een dozijn-type, dus wellicht ook niet iemand die overal naadloos tussen past.
Waarmee ik niet wil zeggen dat er in "nieuwbouwwijken" alleen maar dertien in een dozijntypes wonen.

Vic

ik zie alleen nu iets staan in de maasstraat, hm tja super kleine achtertuin op het noorden en ook niet echt een mooi onderhouden huis, vp 169 en er zal wel nog iets aan gedaan moeten worden, de badkamer iig want die staat niet op de foto, ja dan red je het voor zeg 160 kopen en 10 verbouwen met wat reserve voor het dak wat evt niet goed meer is. Ok dat kan, is wel in delftwijk en dus heel erg noordelijk.

Vic

Vic

27-08-2010 om 18:31

Of hier

http://www.funda.nl/koop/haarlem/appartement-47714865-jan-gijzenkade-183/
Is wel al verkocht, maar dat is ook een leuke straat.

liora

liora

27-08-2010 om 18:55

Almeerders

Dank Almeerders,

En hoe zijn filmwijk, literatuurwijk en kruidenwijk?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Liora...

Kruidenwijk is wat ouder en heeft ook wel wat mindere straten vind ik zelf. Zit wel net zoals de Literatuurwijk dicht bij het centrum. Filmwijk is op zich best een leuke wijk. In Literatuurwijk zitten volgens mij veel koopwoningen. Zit wel erg ingesloten tussen andere andere wijken dus bv geen bos of strandje in de buurt maar verder wel een mooie wijk hoor.

"Mindere" buurten in Haven....oei, daar ben ik wel voorzichtig mee. De Wierden staat inderdaad bekend als een wat minderen wijk maar ook daar wonen heel veel mensen plezierig en doen hun best om iets gezelligs van hun buurtje te maken.

De Grienden of de Meenten zijn ook gezellige wijken vind ik zelf. Marken heeft ook een paar leuke stukjes. De Werven zijn echt wat "volkser". De huizen zijn daar ook wat minder groot, zeker op de Rozenwerf bijvoorbeeld.

Inderdaad een dagje rondrijden en of lopen...kopje koffie drinken in het haventje.... gezellig hoor!

Pleun

Pleun

27-08-2010 om 19:49

Almere

Hier nog iemand uit Almere Haven (de Marken). Bij ons in Haven zijn bijna alle wijken leuk en knus, behalve dan sommige delen van de Wierden en de Werven (sorry Reina vast niet het stuk waar jij woont). In Litaratuurwijk en Filmwijk kom ik regelmatig, dat zijn mooie ruime wijken.
Veel nieuwer dan Almere Haven, maar toch mooi groen en zo.
Kruidenwijk ken ik niet, misschien nog andere Almeerders?
Almere is heel mooi groen met veel parken en bossen. En als je in Haven woont, woon je altijd dicht bij een strandje(van het Gooimeer of het Weerwater).

reina

reina

27-08-2010 om 20:11

Oud

"Mijn gevoel bij Almere komt omdat dat Almere ALLEEN maar uit dat soort wijken bestaat " Ja, dat maakt Almere nou net uniek ... . Dat sprak mij destijds juist aan, na mijn hele jeugd in oude huizen gewoond te hebben had ik mezelf beloofd in een nieuwbouwhuis te gaan wonen als ik 'groot' zou zijn. Maar weet je, ik ben even snel in bijv Naarden, Muiden of zelfs A'dam (maar daar kom ik zelden) als veel mensen die in de buitenwijken van een stad wonen. Als je in een nieuwbouwwijk van een stad woont is de sfeer meestal ook compleet anders dan die in de binnenstad, 't heeft toevallig dezelfde naam ... .
Ik vind het trouwens altijd erg grappig als ik met mijn klas (of vroeger met mijn kinderen) op 'het oude land' ben, al dat commentaar op die oude huizen, die vieze straten, ze vinden het vaak maar niks. Mijn dochter begreep vroeger niet dat er mensen in dat 'vieze Amsterdam' wilde wonen, "alle huizen zijn daar al hartstikke lelijk en oud, daar wil je toch niet in wonen ..."
Enne ..."een dertien in een dozijn-type"? De vooroordelen vliegen weer laag vandaag.

fladder

fladder

27-08-2010 om 20:51

Vooroordelen en meningen

Almere is niet bruisend, lees ik.

Wat heb je nodig om een stad bruisend te maken? Ik heb me er nog nooit verveeld! 's Avonds wat drinken bij Anno, genoeg te winkelen, restaurantjes, kunst, mooie natuur... "Bruisend" vind ik zo'n raar woord...
Zelf zit ik bijvoorbeeld over iets meer dan een week op "Atelierplein" (www.atelierplein.nl).

Allemaal eenheidsworst... Nou als ik in een willekeurige plaats ben, en buiten de historische kern kom (waar toch de meeste gezinnen wonen, daarbuiten), zie ik exact dezelfde huizen. En die leuke oude pandjes met eeuwig reparaties en papierdunne wanden (ja, ik generaliseer nu ook ) hebben ook hun nadelen...!

Hier hebben we ook flink wat groen tussen de huizen. Ik woon op een sociale huurflat, met nog geen 100 meter verderop een mooi kanaal, rechts een park, links een haven met oude boten die zijn omgepimpt tot woonboot...
Stap ik op de fiets dan sta ik zo aan het water, of in het bos.

Ja, echt, BOS! Met echte hoge bomen, beukenootjes in het Vroege Vogelbos (en walnoten en hazelnoten), en vogeltjes die zingen! Of het Cirkelbos met een waterloopje! Het is geen Hoge Veluwe, maar toch zeker de moeite waard en geen saai bomen-in-rijtjes-bos.

Bruisend... Wat verwacht je dan?

..de reden waarom ik Almere ga verlaten is omdat ik zo ongeveer kansloos ben op de sociale huurmarkt en de situatie hier tamelijk onhoudbaar begint te worden, maar ik ben nog lang niet aan de beurt voor een grotere woning. Woon hier nu bijna op de dag af 5 jaar, en daar kan nog makkelijk 5, mogelijk 10 jaar bijkomen. Daarnaast zijn de huren zo hoog geworden dat ik het wel kan schudden. Ik ben dus eigenlijk woonvluchteling...
Ergens jammer, want ik begin steeds meer mensen te ontmoeten hier (maar dat zal me in Dronten ook wel lukken). Enne... Ik ben zeker geen dertien-in-een-dozijn en dat zijn mijn kennissen ook niet...!

Dertien in een dozijn

Tja, als je het over 13-in-een-dozijn hebt... Er is in de Amsterdamse middenklasse nauwelijks een betere manier om je te onderscheiden van de massa dan door te zeggen dat je dolgraag naar Almere gaat. Dan ben je echt waanzinnig origineel bezig. Dus als je in Amsterdam *niet* standaard wil zijn moet je juist naar Almere.

Blank Amsterdam heb ik het dan overigens over, want volgens mij hebben bijvoorbeeld Surinamers en Turken minder last van die hang naar 'sfeer'en 'uitstraling', en die gaan dan ook vziw bij bosjes de polder in.

Groeten,

Temet

Temet

Temet, je hebt he-le-maal gelijk. De blanke stedelijke middenklasse vormen net zo goed met z'n allen dertien-in-een-dozijntypes.Helemaal waar. Ik denk overigens wel dat er daar ietsje minder van zijn, gewoon omdat er niet zo veel binnenstad, met bakfiets en sfeerruimte is als "nieuw"bouwwoningen.
Het ging mij er eigenlijk om dat je kijkt waar je je thuis voelt. Als je je thuis voelt tussen de dertien-in-een-dozijn-types in de stad, voel je je vaak wat minder thuis tussen de dertien-in-een-dozijn-types in een buitenwijk.
Maar er zijn natuurlijk altijd echt heel originele types die overal tussen passen.

reina

reina

28-08-2010 om 11:53

Maar mashumi

wat vind jij 13-in-een-dozijn-types? Ik vind dat zo denigrerend klinken en zo van 'kijk eens hoe apart ik ben', misschien bedoel je het anders, maar het klinkt erg onsympathiek, vind ik. Ik zie hier trouwens heel wat meer 'anders-dan-anders'-mensen dan toen ik op de Veluwe en in Hilversum woonde En dan nog, iedereen is uniek, alleen valt het bij de een meer op dan bij de ander

Reina

Mensen zijn over het algemeen gelukkiger als ze goed ingebed zijn in hun sociale omgeving. Je kan heel gelukkig zijn als Tokkie in upperclass Soest, maar je bent gelukkiger als je gewoon lekker jezelf kan zijn tussen mensen die een beetje zijn zoals jij.
Van mensen die een huis met een tuin in een "nieuwbouwwijk" willen zijn er heel erg veel in Nederland. De meeste mensen hebben die wens en gaan er iets mee doen. Kijk naar het interieur van de laatste nieuwbouwwijken en zie de overeenkomsten.
Mensen die in de (binnenstad) van Amsterdam/Utrecht/Den Haag/Rotterdam willen wonen, daar zijn er ook veel van, maar wel veel minder. Die mensen hebben ook een aantal overeenkomsten waardoor ze het prettig vinden te wonen waar ze wonen.
Het zal mijn studie wel zijn dat ik altijd alles in hokjes en categorieen indeel, maar wat ik Liora mee wilde geven is dat je goed moet kijken of je je stedelijke bestaan, waar je je waarschijnlijk toch redelijk lekker in voelt, wil omruilen voor een bestaan in een nieuwbouwwijk, toch "anders" dan wat je gewend bent nu. En dat je daar heel goed over na moet denken, omdat je niet alleen met je buren als buren te maken hebt, maar ook met hun kinderen op school en in de speeltuin, op de voetbalclub enzovoorts.
Leven in de stad is toch in het algemeen echt heel anders dan leven in een buitenwijk/nieuwbouwwijk.

Ach heden

Mashumi. Het is niet alleen wát je zegt maar ook hóe je het zegt.

Ik zou zeggen: lees het nog eens terug van een afstandje. Ze zeggen dat wij 99% van ons DNA delen met de chimpansees. Daar doet jouw posting me op een merkwaardige manier aan denken. Het lijkt alsof je mensen categoriseert aan de hand van de plek waar ze wonen. En het is behoorlijk lastig om er niet tussendoor te proeven dat je de mensen in de stad nét wat bijzonderder vindt.

Weet je, ik denk dat mensen meer op elkaar lijken dan je denkt. En als je al verschillen vermoedt, dan zou je het wat positiever of in ieder geval wat neutraler kunnen formuleren. Zo'n constatering dat er minder mensen in de stad wonen dan in de nieuwbouwwijk bijvoorbeeld. Daar hangt een luchtje aan.

Oh ja, en wat ik met die chimpansees bedoel: die uitspraak is erop gericht om verbazing uit te lokken, omdat we er van buiten zo anders uit zien en zo anders leven dan mensapen. Ik denk dus dat de overeenkomsten tussen mensen die in verschillende gebieden van het land wonen veeeeeel groter is dan jij denkt.

Op zich is het prima om goed uit te kijken waar je gaat wonen en waarom, maar op microschaal vind je in een stad ook veel dorps gedrag en zijn er veel dorpen waar je je net zo vrij kan voelen als in de stad.
Kortom, generaliseren, hoe goed bedoeld ook.... het schiet gewoon niet op.

Ach heden

Als je altijd zoveel slagen om de arm moet houden om iedereen tevreden te stellen en vooral niemand tegen de schenen te schoppen dan kan je nooit eens een ferme uitspraak doen. Ferme uitspraken en generalisaties zijn er om ergens te komen. Om over te discussieren.
Als je altijd maar met elkaar mee denkt en rekening houdt, dan heb je nooit eens een leuk gesprek.
Maar duidelijk Rodebeuk, jij bent enorm invoelend en heel politiek correct en ver-schrik-ke-lijk verstandig en goed! Geweldig! En vast een veel beter mens.

reina

reina

28-08-2010 om 13:55

Mashumi

Ik weet niet welke studie je gevolgd hebt, maar misschien dat je te veel in hokjes bent gaan denken? Ik ken nl veel mensen hier die in Almere kwamen wonen uit noodzaak, omdat er elders geen woonrumte was, maar die eigenlijk graag in de binnenstad (Utrecht, Amsterdam etc) wilden wonen, daar soms ook gewoond hadden, maar die het heerlijk blijken te vinden hier en helemaal niet meer terug willen naar die eens zo geroemde binnenstad. Over welke overeenkomsten heb je het? (Ik kan me bedenken: niet houden van natuur, graag in een café zitten, shoppen erg belangrijk vinden, maar ws bedoel jij dat niet. Ik kan me ook bedenken graag naar theaters en musea gaan, graag in goede restaurants uit eten gaan, maar dat kun je niet bedoelen, want daar hou ik zelf ook veel van en doe ik ook, dus dat past niet in het plaatje....) Ja, leven in de stad is anders, kinderen kunnen niet op straat spelen, er is meer luchtverontreiniging, er is meer herrie, maar of dat nou zo geweldig is.... Jouw manier van schrijven doet de indruk geven dat mensen die in de binnenstad willen wonen toch net wat beter, intelligenter etc zijn dan het gewone volk in buitenwijken en nieuwbouwsteden, ik mag me geloof ik gelukkig prijzen dat vrienden die wel in de wijken wonen die jij zo bewondert met mij om willen gaan ... Lees je eigen stukje eens objectief na....

Reina: perspectief

Reina, ik WOON in de stad. En Liora ook als ik het wel heb. Vanuit dat perspectief praat ik, want IK vind het leuk in de stad en zou het niet snel verruilen voor een buitenwijk Liora woont ook in de stad, dus dát was wat ik haar mee wilde geven: denk goed na voordat je wat je hebt verruild voor iets dat heel anders is.
Ik kan me voorstellen dat wanneer je in Almere woont of in een nieuwbouwwijk, dat je er heel anders naar kijkt. Waarschijnlijk ben je daar gelukkig en zou je niet willen wonen midden in de stad. Ik zou zeggen: laat vooral weten wat daar zo prettig aan is! Dan doe ik dat over wonen in de stad, akkoord?
Je mag toch zeker wel iets vinden? Ik hoef er toch niet hetzelfde over te denken als jij?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.